Thougt was horsy, bamboozled again Thougt was horsy, bamboozled again
Tasapuolista haista vittua Tasapuolista haista vittua
Elämäni exät Elämäni exät
Vitun maanantai Vitun maanantai
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
suosittu burka suosittu burka
Totuus Totuus
tekköö höpöniä tekköö höpöniä
Intialainen amis Intialainen amis
Passiivis-aggressiivinen Kristus Passiivis-aggressiivinen Kristus
"Meh" "Meh"
Asioita Asioita
Die hard Die hard
Deal with it Deal with it
Kerro lisää :3 Kerro lisää :3
The Fugs - CIA Man The Fugs - CIA Man
molokki täyeen molokki täyeen
Anteron pyynnöstä Anteron pyynnöstä
Hamberderi Hamberderi
Hiljaa Hiljaa
Näin minä teen! Näin minä teen!
Sisäministeriön virkamies avautuu Oulun tapahtumista. Sisäministeriön virkamies avautuu Oulun tapahtumista.
puli versio puli versio
mmm. mmm.
 894 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 10:11:30
[ + 11 | ]

Persun ymmärrys

[71303] [1000006582.jpg] [0.07 MB] [800x900] [] []
1000006582.jpg

woke

(116)  · 

starwars

(23)  · 

the boys

 · 

dr who

19.06.2024 17:38:35
#628439 [+2] Piilota Suosittele

>>628392 tuntuuko sinustakin että norski tuntee ylemmyydentunnetta siitä kun hän on vasemmalla eikä tykkää täysi-ikäisistä tai vanhemmista henkilöistä?

19.06.2024 18:04:46
#628448 [+-] Piilota Suosittele

>>628439
Argumwenttina on toki vielä tehokkaampaa hyökätä valheellisin väittein postaajan henkilöön.

Ameeban älyllä ei muuhun kykene. Kiitos kun vahvistit kuvan sisällön.

19.06.2024 19:29:50
#628467 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Doctor Who on mennyt perseelleen, kun karismaattisen miehen jälkeen Tohtoria esittää lesbo ja seuraavaksi neekeri.

19.06.2024 19:34:33
#628469 [+-] Piilota Suosittele

Lisäyksenä.
Miksi piti Star Trekkiin ympätä, että Sulu on homo?
Tällä ei ole mitään lisäsisältöä elokuvaan, vaan se on vain hyvesinglanointia ja siis sairasta manipulointia, jolla koko kansan täytyisi kulkea vähemmistöjen määrittelemien sääntöjen mukaan.

20.06.2024 00:43:47 | 00:44:27
#628618 [+-] Piilota Suosittele

the boys: kolmannella esityskaudella
star wars: episodien 7 ja 8 välillä
star trek: discovery
doctor who: jodie whittakerin myötä
x-men: endgamen jälkeen

[ 21 viestiä | ]