Maisema Maisema
sankari22 apuun sankari22 apuun
Yksi aivopieru ja napsahtaa Yksi aivopieru ja napsahtaa
Nukuttaa Nukuttaa
Kallis juustoraastin Kallis juustoraastin
sanmakko sanmakko
MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF
Varmasti tyytyväinen asiakas :D Varmasti tyytyväinen asiakas :D
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
torilla tavataan :3 torilla tavataan :3
meew :3 meew :3
splörs lärä splörs lärä
Muh'tallika Muh'tallika
Kovat rikolliset Kovat rikolliset
Rosmoille lähtö (Samurai Fiction, 1998) Rosmoille lähtö (Samurai Fiction, 1998)
Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929) Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929)
senkin sottapytty :3 senkin sottapytty :3
Mörkö apu apustus Mörkö apu apustus
Onneton persoona22 Onneton persoona22
Turun roskalava Turun roskalava
Nykyfeminismi. Nykyfeminismi.
Huiwaiwei Huiwaiwei
Siitäs saat hippi... eiku! Siitäs saat hippi... eiku!
Donald Duck - Wide Open Spaces (1947) Donald Duck -  Wide Open Spaces (1947)
 786 näyttökertaa, 8 viestiä, 17.21 MB, 1 tiedosto, 21.06.2024 08:57:24
[ + 0 | ]

Elokapina tuhrii lentokoneita

[71371] [tiedosto.mp4] [17.21 MB] [1920x1080] [26.03s] [] []

elokapina

(118)  · 

lentokone

(101)
21.06.2024 09:13:18
#628958 [+2] Piilota Suosittele

>>628956
Jännä että noi on aina yli/alle parikymppisiä. Jännä juttu, ettei koskaan 30v tai yli töhri yhtään mitään? Miksiköhän, ne vanhemmat jäsenet jättää tihutyöt nuoremmille? Niin, niinmpä niin.

21.06.2024 11:59:49 | 12:01:28
#628982 [+3] Piilota Suosittele

>>628978
Ymmärtääkseni eloapinat on osa sitä isompaa samanlaista järjestöä, joka rahoittaa tätä toimintaa. Eli eloapinat on maksanut mellakoitsijoiden sakkoja tai antanut vastaavan summan käteen. Muutenkin se emojärjestö ilmeisesti vetelee naruista mihin ja mimmosiin iskuihin mennään. Greta thumbärit on siis pelkkää markkinointia.

Heitän nyt lonkalta että kilpaileva lentoyhtiö jolla ei ole paljon asiakkaita, saa eloapinat tuhrimaan lentokoneet oikeaan aikaan niin mitä tapahtuu? Lentoja perutaan jolloin tää häsähäsäAirline vittuna asiakkaita kun on pakko lentoa vaihtaa. HäsähäsäAirlines voi maksaa 5 tonnia eloapinoille tän iskun tekemisestä mutta käärii itse isommat hillot asiakkaista.

Vaikka toi on lonkalta heitetty, eloapinoita tukee moni firma jos toinenkin. Esimerkiksi Kone myönsi 200 000 euroa touhurahaa. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea22b2f5-32c0-4086-a337-b30befe472f1

Se on aika selvä, että kone voi sanella mitä vaan ehtoja kulissien takana jotta tollanen toteutuu. Ja apinat tekee mitä tahansa

21.06.2024 14:09:59
#629010 [+-] Piilota Suosittele

>>628978
mitähän se auttaa jos stonehengen töhrii

Jos sillä saa tavalliset ihmiset nousemaan enemmän ja enemmän näitä ympäristöliikkeitä vastaan? Jos sen iskun oli maksanut ja koordinoinut joku öljy-yhtiö?

21.06.2024 16:24:14
#629055 [+2] Piilota Suosittele

Mulla on vastaruiske:


Saatana noi pitäs laittaa siivoomaan jos noita edes voi ja sen jälkeen vasta polttaa elävältä.

[ 8 viestiä | ]