Lidl Suomen mainos Lidl Suomen mainos
Nettikissa 8 Nettikissa 8
Löysi herkkuja Löysi herkkuja
Tulevaisuuden visiot Tulevaisuuden visiot
Homeinen pillu ja @digimummo Homeinen pillu ja @digimummo
Poksahti Poksahti
Pajeetland Pajeetland
Onneks oli ees kaljaa Onneks oli ees kaljaa
ITALIAN SPIDERMAN ITALIAN SPIDERMAN
Paskan jallitus Paskan jallitus
Sensuroimaton elon musk saapuminen Sensuroimaton elon musk saapuminen
Telttailemassa Telttailemassa
Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla
homot hyökkää kimppuun homot hyökkää kimppuun
Luolastolainen elementissään Luolastolainen elementissään
Hiirulainen 5 Hiirulainen 5
Boomerit tärisee Boomerit tärisee
Hiirulainen 2 Hiirulainen 2
Paljasti itsensä Paljasti itsensä
Tänne ne rahat menee Tänne ne rahat menee
Antakaa mulle lovee Antakaa mulle lovee
Omaa kivaa Omaa kivaa
Muumimamma Muumimamma
Kaljaa Kaljaa
 896 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 25.06.2024 15:26:33
[ + 9 | ]

Työnteko vapauttaa

[71433] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [984x636] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)
25.06.2024 19:53:42
#630091 [+-] Piilota Suosittele

Apustus macht frei!


Josta tuli mieleen, että SkyShowTimella oleva tuore Tattooist of Auschwitz on ihan ok sarja. Eikä vähiten siksi, että Anna Próchniak on ihan helvekon söpö ja ihastuttava nainen. Sarjasta olisi voinut saada irti paljon enemmänkin, nyt se oli vähän liian adhd eikä loistavista näyttelijöistä saatu kaikkea irti eikä sarja nouse natsielokuvien/natsisarjojen joukossa ikimuistettavaksi (paitsi ehkä Annan kasvojen vuoksi sen muistaa jonkun aikaa).

Sarja kyllä muistuttaa jälleen ihmisten pahuudesta ja siitä kuinka rauhalliset pullavuodet länsimaissa ovat saaneet ihmiset naiiveiksi uskomaan yksisarvisiin ja päästämään rikolliset ja terroristit Eurooppaan ja heidän tekemiään kauheuksia sitten piilotellaan ja yritetään viedä keskustelu sanamuotoihin ja sanahelinään sen sijaan, että nähtäisiin sopeutumattomat raakalaiset ja kovien toimien tarve ennen kuin "tietyt terroristit" luovat uudet kristalliyöt Eurooppaan.

[ 2 viestiä | ]