ihanaa persettä ihanaa persettä
wagosaurus wagosaurus
Pyykkipäivä Pyykkipäivä
säästettiin säästettiin
Luolastolainen saa pillua Luolastolainen saa pillua
tämä on paras tämä on paras
MAGGARAA OSSI :DD MAGGARAA OSSI :DD
kisse kisse
asennusta asennusta
en ollu minä =( en ollu minä =(
normipäivä töissä normipäivä töissä
joka mina joka mina
pululla on jano pululla on jano
ai anime waifu lääh puuh ai anime waifu lääh puuh
kkooodaa ai:lla kkooodaa ai:lla
Tissit Tissit
Uimassa Uimassa
Aku Ankka Aku Ankka
uwu hitler sama (ಠ⌣ಠ) uwu hitler sama (ಠ⌣ಠ)
nakuankan kanssa postailu nakuankan kanssa postailu
Mario ja Piraijakasvit Mario ja Piraijakasvit
säästöä se pienikin säästö säästöä se pienikin säästö
Mosalaakson tarinoita Mosalaakson tarinoita
reparations reparations
 1 049 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 26.02.2018 15:18:15
[ + 0 | ]

Heräät hänen vierestä. Mitä teet?

[8278] [khkkhkh.png] [0.81 MB] [494x751] [] []
khkkhkh.png

herätys

(40)  · 

nainen

(2359)  · 

mies

(576)  · 

transukupuolinen

26.02.2018 16:57:03 | 16:57:48
#32965 [+-] Piilota Suosittele

>>32956

En ole. Olettaisin vain etten olisi kyseessä olevan henkilön hoteissa...

A) omasta tahdostani
B) selvinpäin
C) molemmat yllä

26.02.2018 17:43:17
#32985 [+-] Piilota Suosittele

>>32967

Juon kahvia vain kun muut juo, aina ei viitsi keitättää vettä ja kunnon teen tekeminen ja juominen on paljon pidempi prosessi kuin simppeli-peasantkahvitauko :p

26.02.2018 19:28:49 | 21:02:37
#33012 [+-] Piilota Suosittele

>>32985

Tasapainoista. Elämä on liian lyhyt hosumiseen. :3



mainostauko

Tunteella ja tasapainolla mureutetaan myös mehukas ja täyteläinen pienriistapaisti. Tietysti Maikin. :3
jatkuu

26.02.2018 21:05:48 | 21:11:41
#33064 [+-] Piilota Suosittele

>>33062

Saatiin tietää sun oikea henkilöllisyys lörslärsröllöllöö. Kutsun sua kahvi-sonjaksi tästä lähtien :3

edit: kävi itsellekkin tässä päivämmällä, mutta muoks ennen kuin kukaan kerkesi huomata ;3

26.02.2018 21:31:39 | 21:33:05
#33081 [+-] Piilota Suosittele

>>33076

Olinkin vain jalomielinen voitossani. Huhut valloituksesta olivat ennenaikaisia, koska jätit oleellisen kuvan ulkopuolelle. Mutta historia muistaa vain mediat eikä kommenttiosion... ;__;

[ 19 viestiä | ]