Onneks on kaljaa Onneks on kaljaa
Attack of vihermätä Attack of vihermätä
mai beloved vaifu ;__; mai beloved vaifu ;__;
Foliopukki Foliopukki
Dramaattinen fobba Dramaattinen fobba
Laatua Laatua
tänräntäkö tänräntäkö
Akari Akari
hehe hehe
Pussybich shit Pussybich shit
Mentula Mentula
Hämmentynyt kissa Hämmentynyt kissa
:) :)
ehkä feikki ehkä homo ehkä feikki ehkä homo
Ilmeeni kun nainen Ilmeeni kun nainen
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
Lääkitys ihmiselle Lääkitys ihmiselle
Tay Tweets Tay Tweets
Kun yritän reivata Kun yritän reivata
olenko vanmainen olenko vanmainen
jos olisin.. jos olisin..
Tiukkaa tekee Tiukkaa tekee
Saksalaiset Huutikset Saksalaiset Huutikset
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
 787 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 19.07.2024 14:13:44
[ + 0 | ]

Homopappa huoltoasemalla

[71976] [aa4eYa1o_700wv_0.mp4] [0.66 MB] [460x812] [11.30s] [] []

19.07.2024 16:42:14
#635758 [+4] Piilota Suosittele

>>635749
Sillä on vaa ikävä ipaa. Enne se postauksista 80% oli ipa sitä ipa tätä kato tää on ipa, tää o vähä niinku ipa jne :D Nyt vaan naku on korvannu sen. Myötähäepäähän se aiheuttaa.

19.07.2024 18:15:06 | 18:17:27
#635790 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän vittua. Just tovi sitten tuli facessa feedi kuva polttoainepistoolista,
missä on tarra, että älä työnnä suuhun tai rektumiin.

Kuinka helevetin yleistä tuosta on tullut, että siitä pitää laittaa
jo erikseen kielto ?!?

20.07.2024 10:48:06 | 10:48:43
#636015 [+1] Piilota Suosittele

>>635740
Ei mun tarvii tehdä enää mitään, kun tämä jankuttaa ja itkee ihan itse :) Kohta se kertoo miten toi trukkikuski toimii, koska se ihan oikeasti uskoo siihen ^^

>>635758
Ipa oli ennen nappulan, sekä luolaston suuri trolli/pelle. Nyt kun ipaa ei pahemmin näy, on luonnollista että rapupelle täyttää tämän tyhjiön ja alkaa ihan samanlaiseksi. Jos ei ole ketään jolle purkaa sitä pahaa oloa, niin se tapahtuu just näin. Luolastossa itkemällä vähän jokaselle. Nytkin se aukoo päätään ja vammailee, mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin verenpaineet taas nousee

[ 19 viestiä | ]