Luolastoelämää Luolastoelämää
PSYKOOSIT PSYKOOSIT
59468992909d2.webm 59468992909d2.webm
59442cd87f08b.webm 59442cd87f08b.webm
Jeccu Jeccu
Vesisika on rauhaneläin Vesisika on rauhaneläin
Tarjolla on juustoo ja jyystöö Tarjolla on juustoo ja jyystöö
Perhe koossa Perhe koossa
dub dub
Ei ole nettisivua ilman Töhöä Ei ole nettisivua ilman Töhöä
tyttö tyttö
welcome to reality welcome to reality
aee aee
Renge klubilla :3 Renge klubilla :3
cccp cccp
Näytin pihvini, vastaa mulle Näytin pihvini, vastaa mulle
tsingin tsingin
Sakkoliha-Saruman Sakkoliha-Saruman
moikka meen nukkuu moikka meen nukkuu
Feels ;__; Feels ;__;
maybe maybe
priviet priviet
aaaa aaaa
Hassu shibe :3 Hassu shibe :3
 663 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2024 21:24:32
[ + 0 | ]

Festareilla

[72032] [tiedosto.mp4] [4.1 MB] [464x848] [21.46s] [] []

wc

(118)

vessa

(77)

bajamaja

(5)
23.07.2024 00:34:33
#636471 [+2] Piilota Suosittele

Nähnyt valitettavasti pahemman. Eikä ollu edes minkään festareiden bajamaja.
Ylivieskan kärkkäisellä joskus kauansitten tuli kävästyä.
Sieltä takasinpäin kun piti lähteä, niin ajattelin rakon tyhjentää
ennen reissua ja näky yksinäinen maja siinä päädyssä.

Ovea raotti, niin koko saakelin pönttö niin täynnä kusta ja
paskaa, että siellä kopin lattiallakin oli varmaan 5cm ihan
paskasta ruskeaa kusta. Ja ikäänkuin joku olis viellä sieltä
oviaukosta saanu saanut varpusparren kantamaan
istuimellekkin. Paskasia papereita oli liimailtu kopin seinään
ja useamman rullan verran tolloinan siinä lattialla kusen seassa.

Koko paskan kruunasi se, että helleaurinko oli porottanut koko
päiväsajan tuolle seinustalle, että kumma kun en haistanut tuota
yhtään kauempaa, mutta oven avattua se löyhkä ei ihan heti päässyt
mielestä.

Senverran rakko huusi armoa eikä ketään ei siinä näkynyt, niin
roomassa rooman tavalla heitin kuset ovelta sinne sekaan,
koska ei tuo tuosta enää pahemmaksi voinut enää mennä...

Jäi vain mietityttämään, että tokko kukaan viitsinyt kertoa
eteenpäin, että kannattas varmaan tyhjentää jossakin kohtaa.

[ 2 viestiä | ]