aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
x_O x_O
tassureikä tassureikä
rappuset rappuset
tykkää jo etukäteen siitä :3 tykkää jo etukäteen siitä :3
Vihtorin salaisuus Vihtorin salaisuus
Evoluution alku Evoluution alku
:3~ :3~
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
Rikkaus? Rikkaus?
Ilmeeni kun luolasto toimii jälleen :3 Ilmeeni kun luolasto toimii jälleen :3
Dramaattisempi kastraattilaulaja Dramaattisempi kastraattilaulaja
pallo pallo
Jalkapalloa on pelattava Jalkapalloa on pelattava
Päivänsäde ja Menninkäinen Päivänsäde ja Menninkäinen
Ämmän kanssa Ämmän kanssa
bombs away :DD bombs away :DD
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Netin huiskeimmat huiskautukset Netin huiskeimmat huiskautukset
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
karkki vai kepponen karkki vai kepponen
Mistä tunnistaa rikollisen? Mistä tunnistaa rikollisen?
synnytys synnytys
tehokas valo & lumen tehokas valo & lumen
 724 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 23.07.2024 09:10:03
[ + 3 - | ]

Trollface

[72037] [tiedosto.jpg] [0.51 MB] [843x1296] [] []
tiedosto.jpg

trollface

(28)

meemi

(105)

kasari

(7)

80-luku

23.07.2024 23:41:38 | 23:43:32
#636662 [+-] Piilota Suosittele

>>636623
Sanoo ysärin pentu, perkele >:3

Kasarilla oli kaikki hyvin. Kakarat käytti kenkälankkia hiusvahana, sai pukeutua ihanan gbtlgölksdf-vaatteisiin ja muutenki elämä näytti positiiviselta. Miehet oli miehiä ja homot oli homoja eikä mitään helevetin hinttejä. Naiset näytti naisilta vaikkakin hiukset oli rumia ku perkeleillä, mutta naamaa kattomalla seleves että onko se mies vai nainen ku ei takaapäin osannu sanoa. Ryssänmaa oli luhistumassa ja lopullisen ydinsodan uhka väistymässä. Teknologia otti suuria harppauksia ja iltasin mustat enkelit ryömi viemäreistään laulamaan meidät uneen kunnon tukkahevin tahtiin. Telekussa ohjelmat ei näyttäneet liian todellisilta ja kaikki vaan ylipäätään piti hauskaa.

24.07.2024 22:08:26
#636848 [+-] Piilota Suosittele

>>636736
Niin mutta homot oli semmosia Tom of Finlandeja eikä mitään puppeleita. Ne puppelin näköset oli kauheita panomiehiä. Sitäpaitti ei mulla oo motskaria ollu koskaan.

[ 5 viestiä | ]