Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo
@antimateria nukkumassa >=) @antimateria nukkumassa >=)
Ihana nainen Ihana nainen
Greta Thunberg Greta Thunberg
Digimummon lapsuus Digimummon lapsuus
Yhteistyötä Yhteistyötä
Telttailemassa Telttailemassa
Lord of the Beats Lord of the Beats
Loli ja kaverit Loli ja kaverit
Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max
Odota! Odota!
saarineekereiden alasajo saarineekereiden alasajo
Pajeetland Pajeetland
Nettikissa 4 Nettikissa 4
Tilanne päällä Tilanne päällä
Terveisiä voon Terveisiä voon
Isät ja pojat leikkimässä Isät ja pojat leikkimässä
Juomapeli Juomapeli
Super apustaja Super apustaja
Muumeja Muumeja
Nettikissa 5 Nettikissa 5
Näin käy luolastolaiselle. Näin käy luolastolaiselle.
Kenway töissä 5 Kenway töissä 5
Persut Persut
 676 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 23.07.2024 17:40:28
[ + 0 | ]

Hawk tuah

[72041] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [700x895] [] []
tiedosto.jpg

hawk tuah

tatuointi

(103)
23.07.2024 23:24:59
#636642 [+-] Piilota Suosittele

>>636541
Mä muuten oon aatellu, että vois ottaa tatskan vielä joskus. Semmonen King Diamondin logo tai jos ei ihan kokonaisena niin ainaki se rikin symboli, eli se kumma ristijuttu jossa on pallit alla. Tiätsä?



Se ois ykkösenä mun suosikkibändin logo, tokana se kuvais sitä miten mää tykkään historiahommista eli ku tuota käytettiin joskus keskiajalla kuvaamaan rikkiä (nykyään siis pelkkä S) ja kolmannekseen sitä, että ku ihiminenhän on enemmän tai vähemmän rikki niin siinä ois jo kolomas veto.

[ 3 viestiä | ]