sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte
Toverit marssimassa Putinin fasismia vastaan Toverit marssimassa Putinin fasismia vastaan
Helikopteri Helikopteri
istuskelee perhosten kanssa istuskelee perhosten kanssa
Guile theme goes with everything Guile theme goes with everything
Voi VIT Voi VIT
pako pako
perhosia vatsassa perhosia vatsassa
Voihan lohivarkaat... Voihan lohivarkaat...
Surutarina Surutarina
Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku... Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...
sota gondolat sota gondolat
ryssä lipulle käyttöä ryssä lipulle käyttöä
Valkoneekeri VS mutiainen Valkoneekeri VS mutiainen
Soros vaatii Putinin eroamista Soros vaatii Putinin eroamista
hinnat kovenee hinnat kovenee
Capslock Capslock
Azov hoitelee Putten tsetseenit Azov hoitelee Putten tsetseenit
skillit skillit
Näin voidaan Venäjästä tehdä moderni ja turvallinen valtio Näin voidaan Venäjästä tehdä moderni ja turvallinen valtio
SABATON - Race To The Sea SABATON - Race To The Sea
ukrainan puolustajat ukrainan puolustajat
Demarit, putlerin ihQt. Demarit, putlerin ihQt.
Berlusconin kanssa Alpeilla laskettelemassa Berlusconin kanssa Alpeilla laskettelemassa
 658 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 09:59:17
[ + 1 | ]

Pelastustilanne

[72128] [a6ZQejR_460sv.mp4] [0.8 MB] [460x808] [19.49s] [] []

wtf

(135)

aasia

(69)

itsemurha

(57)
27.07.2024 10:51:55
#637363 [+-] Piilota Suosittele

Tossa näkyy hyvin ikävällä tavalla kuinka joku oikeasti haluaa hypätä, eikä kerjää vain huomioo. Hyvin apaattinen, luovuttava ja lähes välinpitämätön asenne johtuen depressiosta. Toki voi olla aineissakin, mutta yleensä tossa vaiheessa adrealiini syrjäyttää hetkellisesti kovemmatkin kamat kun keho ymmärtää olevansa vaarassa.

27.07.2024 19:24:32
#637473 [+-] Piilota Suosittele

Ei tainnu hirveästi olla hinkua edes yrittää pelastua. Roikku tuossakin kuin
märkä pyyhe tuulessa ilman minkäänlaista reaktiota.
Samantien jalat löysänä kun hölläsivät otetta.

Ikänää pelastajille joutua tuollaiseen tilanteeseen, missä yritettiin
vain auttaa jo ammatin takia ja autettava tekee noin.

28.07.2024 01:34:30
#637562 [+1] Piilota Suosittele

Hahhah :D kiinalaisilta neekereiltä ei näköjään paljoa vaadita ku toi tyttö paino ehkä 35 kiloa tai sitte palomiehen käsi oli rasvattu.

28.07.2024 02:03:15
#637586 [+-] Piilota Suosittele

Ei ois kannattanu nykästä niin lujaa kädestä. Sehän meni ihan rikki ja siksi tipahti. Näkeehän ton jo päällepäin kuinka kovasti tyttö yrittää auttaa pelastajia säilyttääkseen henkensä.

[ 6 viestiä | ]