bussimatka bussimatka
Reittilento pilvessä Reittilento pilvessä
In the meantime, the Beijing Olympics In the meantime, the Beijing Olympics
Ruoka avun saalis 17.02. Ruoka avun saalis 17.02.
This is madness This is madness
Sleep paralysis Sleep paralysis
Venäjän fiilikset Venäjän fiilikset
Sale. Sale.
Lauantailöylyt Lauantailöylyt
Drinkkejä Drinkkejä
hyvin heiluu hyvin heiluu
Vittu, että olikin paska moderaattori (Ylilauta) Vittu, että olikin paska moderaattori (Ylilauta)
luikero luikero
sosiaalinen media sosiaalinen media
käsi taskuun käsi taskuun
Tripit Tripit
Lagi sallii Lagi sallii
odottaa löytäjäänsä odottaa löytäjäänsä
Captain Ukraine Captain Ukraine
mal malloy first masturbation mal malloy first masturbation
mee nyt vittuu mee nyt vittuu
Loikkasi avaruuteen Loikkasi avaruuteen
Remmiä perseelle Remmiä perseelle
Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin
 687 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.71 MB, 1 tiedosto, 29.07.2024 16:12:57
[ + 5 - | ]

Ryssien kalareissu

[72204] [tiedosto.mp4] [11.71 MB] [1280x720] [44.24s] [] []

ryssät

(14)  · 

ukraina

(181)  · 

drone

(38)  · 

sirpalekranaatti

 · 

ryssä

(246)
30.07.2024 21:16:05
#638172 [+1] Piilota Suosittele

Se meininki on ollu jo hetken aikaa sellasta tuolla rintamalla että talvellakin yksikseen siperian erämaassa on helpompi ja turvallisempi olla..

Eipä tuolla Ukrainan sodan lopputuloksellakaan pidemmän päälle ole väliä kun kaikki miehet mistä on mihinkään on joko tapatettu rintamalla tai emigroituneet.

Jäljellä on skidejä, pappoja, gopnikeita ja terroristeja. Niin, oligarkkeja ja silovikkejä lukuunottamatta mut ne joko lähtee ulkomaille pian tai likvidoidaan kun yhteiskunta alkaa hajota käsiin.
vuosikymmenen kuluessa Kiina ja Yhdysvallat kinastee siperian resursseista, EU yrittää auttaa itä-euroopan valtioita ja jälleenrakentaa Ukrainaa.

Venäjästä jää jäljelle Moskovan oblasti ja sen lähialueet. Toivottavasti silloisella hallituksella on tärppiä ottaa ainakin Petsamo takas ja ehkä koko niemimaakin samalla..

[ 4 viestiä | ]