Anaal Nathrakh - Endarkenment Anaal Nathrakh - Endarkenment
Fingerpori Fingerpori
Vauva Vauva
Clack-chink *reloads shotgun* Clack-chink *reloads shotgun*
Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3 Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3
tits tits
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
Olen kaivannut sinua kyllikki saari Olen kaivannut sinua kyllikki saari
Paras peti Paras peti
Koiran elämää Koiran elämää
Diabeetus Diabeetus
Hapsi ja pihvi Hapsi ja pihvi
Aamen Aamen
Viisi jäätävää sanaa... Viisi jäätävää sanaa...
pelottava pärisiä pelottava pärisiä
yleisön valinta yleisön valinta
tavaralle hinta tavaralle hinta
ei >:3: ei >:3:
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
musta pylly musta pylly
payday payday
iita iita
Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
Val Malloy toinen tuleminen Val Malloy toinen tuleminen
 412 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 08.08.2024 11:28:35
[ + 5 | ]

Viharikollisuuden eskaloituminen

[72423] [tiedosto.png] [0.74 MB] [1080x826] [] []
tiedosto.png

08.08.2024 14:51:09
#640160 [+2] Piilota Suosittele

On totta, että norskin massiiviset aivot lähentelee hasselpähkinän kokoa, joten maininta "viharikollisuuden eskaloituminen pähkinänkuoressa" on erittäin osuva tähän.

08.08.2024 20:10:19 | 21:50:42
#640238 [+1] Piilota Suosittele

Ainoastaan tosihihhulin suusta voi oikeasti kuulla aivopierun, että
sananvapaudella voidaan loukata, joten sitä pitää rajoittaa.
Ei montaa askelta sitten olekkaan uudeksi pohjoiskoreaksi...

Norski on tiedossa, että terveydenhuollosta on leikattu, mutta
noin itsetuhoisella ajattelutasolla pitäisi päästä ja ennenkaikkea
pyrkiä hakeutumaan ammattiauttajien pariin.

08.08.2024 22:36:59 | 22:37:58
#640263 [+1] Piilota Suosittele

Mitä muuta Pekka Siitoin voi edes olla, paitsi viihdettä? Suosittelen kaikkia tutustumaan tähän mielenkiintoiseen ja hauskaan hahmoon.

09.08.2024 00:31:54
#640284 [+1] Piilota Suosittele

>>640231
Jaa, mistä kohtaa toi näyttää siltä, ettei olisi kaarisateen käsialaa? Tai toisaalta kenen tahansa vassarin, koska jälki on identtistä, eikä syyttä.

[ 12 viestiä | ]