Mä tuen tätä tän hetkistä juttuu Mä tuen tätä tän hetkistä juttuu
Ali servaa Ali servaa
kuin peura ajovaloissa kuin peura ajovaloissa
haters gonna hate haters gonna hate
Jumalan siunausta Jumalan siunausta
Kärbä Kärbä
Katsastusinssi nauraa (Ukrainassa) Katsastusinssi nauraa (Ukrainassa)
Ryssät vs ryssät vittuun Ryssät vs ryssät vittuun
Putte on Euroopan keisari! Puolustakaa keisaria! Putte on Euroopan keisari! Puolustakaa keisaria!
need maid? need maid?
Surufuu Surufuu
Parempi feministi 🥰 Parempi feministi 🥰
Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku... Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...
Todella uskottava käpy.. Todella uskottava käpy..
🤷 🤷
How I Wanna Die How I Wanna Die
perse perse
Ninja Marin Ninja Marin
Demarit, putlerin ihQt. Demarit, putlerin ihQt.
Guile theme goes with everything Guile theme goes with everything
Mää muistan Mää muistan
paska perse pillu tuomas veturi paska perse pillu tuomas veturi
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Mä tapan koska mulla on nälkä. Ettekö tajua? Mä tapan koska mulla on nälkä. Ettekö tajua?
 706 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.82 MB, 1 tiedosto, 09.08.2024 19:06:56
[ + 1 - | ]

takaa-ajoa

[72440] [tiedosto.mp4] [36.82 MB] [1440x1080] [128.80s] [] []

jenkit

(19)  · 

ajaa

(14)  · 

autoilla

 · 

ja

(32)  · 

kuvaa

09.08.2024 21:33:13
#640439 [+2] Piilota Suosittele

>>640430 Huumeissahan tuo oli. Neekerit ajelee huumepäissään ja jokaisella on ase matkassa, ei ihme että jenkkipoliiseilla on niiden kanssa liipaisinsormi herkällä.

09.08.2024 21:45:29
#640446 [+3] Piilota Suosittele

>>640439 Olihan tuo jo tiedossa/arvattavissa, että jostakin ajovirheestä sivuun otettiin.
Ja ei todellakaan uusi juttu, että kamaveikoilla tuo harkintakyky ei ole ihan parhaimmasta päästä.
Eli kyllä siihen valitettavia syitä on, että miksi jenkkipoliisilla on vähän liipasinherkän maine.

10.08.2024 08:52:41
#640547 [+3] Piilota Suosittele

Yllätys saatana mikä ajoi autoa :D

Poliiseilla on paska palkka, ja jenkeissä neekerit piripäissään yrittää ampua sut milloin tahansa, mikä niitä poliiseja vaivaa kun alalle ryhtyvät. Armeija kaduille tuolla pitäis laittaa.

[ 6 viestiä | ]