Monissa noista tyyppi ei osaa "kaatua oikein" ja lyö päänsä. Suomessa pitäisi järjestää pakollinen kurssi joka syksy ukemin harjoittelulle niin terveydenhuolto kiittäisi.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Se on näitä päiviä... 2
fast and furious russia
kyllä sillä ajaa vielä
lumi tuli nyt suditellaan
Varmaan maksoi yli satasen
nollat taulussa
huppista
RIP Juha Miettinen
hienosti keulittu
Ketjut petti
amish gone wild
pappaa ei kiinnosta
Onnettomuus
Clown car
getaway in stockholm nöyryytetty
Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi