rynkytystä rynkytystä
nyt on ollu isot nyt on ollu isot
nälkä nälkä
täs mä täs mä
työturvallisuus työturvallisuus
Kaasua Kaasua
Vassaripropagandaa! Vassaripropagandaa!
Kauhee vassari! Kauhee vassari!
Valupertti, Kenway ja Heimosenkeimo Valupertti, Kenway ja Heimosenkeimo
Yö mätöt Yö mätöt
ota se sisääsi ota se sisääsi
trump with lion trump with lion
Neekeri pulassa Neekeri pulassa
rasismi psykoosit rasismi psykoosit
lämpimässä lämpimässä
mainosmies mainosmies
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Brandy titjob Brandy titjob
benis benis
niinpä niinpä
54 Megapikselin kamera ja tällainen kuva? 54 Megapikselin kamera ja tällainen kuva?
vähän paukkuu vähän paukkuu
Ykäsonnin amerikan serkku Ykäsonnin amerikan serkku
 715 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 19.08.2024 14:06:43
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 19.08.2024.

Hapsi kävi paskalla

[72668] [tiedosto.mp4] [0.88 MB] [720x1280] [9.00s] [] []

räjähdys

(60)
19.08.2024 17:57:56 | 17:59:27
#642428 [+-] Piilota Suosittele

Kävin siellä ny kerran kokeilumielessä pari kk sitten ekaa kertaa. Nämä oli top3 mitä siis suositeltiin. Otin ne kolme ilman raneja ja juomia. Pyysin tulisina. Yksi niistä oli ok ja se ei ollut taco vaan pehmeä juustoinen. Senkin osaan kyllä tehdä itse. 2.5/5

[ 5 viestiä | ]