Kävin siellä ny kerran kokeilumielessä pari kk sitten ekaa kertaa. Nämä oli top3 mitä siis suositeltiin. Otin ne kolme ilman raneja ja juomia. Pyysin tulisina. Yksi niistä oli ok ja se ei ollut taco vaan pehmeä juustoinen. Senkin osaan kyllä tehdä itse. 2.5/5
[
5 viestiä
|
]
⭰
sähköt päälle
Ansa live
Liikettä niveliin
Ei vittu roskata niillä tupakantumpeilla
mullahi näyttää kikkakutosen
tarkka osuma
otetaan huikat koskenkorvaa
Ei jaksanut kiinnostaa
Missä Mohammed?
Putum
Uudenkylän asevarikon räjähdys
Padonmurtaja
vois hikoiluttaa
Hieno mies
Norjalainen terroristi
Harrastuksen alku
kuppilat kiertoradalle
Jytkyt patit
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >