Kävin siellä ny kerran kokeilumielessä pari kk sitten ekaa kertaa. Nämä oli top3 mitä siis suositeltiin. Otin ne kolme ilman raneja ja juomia. Pyysin tulisina. Yksi niistä oli ok ja se ei ollut taco vaan pehmeä juustoinen. Senkin osaan kyllä tehdä itse. 2.5/5
[
5 viestiä
|
]
⭰
Harrastuksen alku
Boom Cat
sähköt päälle
tussahti
tarkka osuma
Jytkyt patit
mullahi näyttää kikkakutosen
Hieno mies
Hapsi kävi paskalla
Siitä se ajatus sitten lähti
Pinppakivaa
Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa.
Näyttävä sisääntulo
Pelasti kipsunsa
Vehkeet meni huoltoon
St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen