hyvä suoritus hyvä suoritus
Eih Eih
5000 vuotta vanha silmäproteesi 5000 vuotta vanha silmäproteesi
Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille
Jonne spurdo :D Jonne spurdo :D
:yes: :yes:
this is so sad this is so sad
Katupartio Katupartio
tupla-rae tupla-rae
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
Karauta tällä Escobaariin Karauta tällä Escobaariin
Söpöjä Söpöjä
Karppi ja koiro Karppi ja koiro
Söhvärötvääjä Söhvärötvääjä
Estetiikka Estetiikka
Psykoosi indeksi maakunnittain Psykoosi indeksi maakunnittain
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Pablo essobar Pablo essobar
Miten auttaa rannalle ajautunutta pakolaista Miten auttaa rannalle ajautunutta pakolaista
Päivän piristys Päivän piristys
Paavo Pesusienen salainen viesti Paavo Pesusienen salainen viesti
Paska-kooste 2 Paska-kooste 2
En aina viihdytä vieraitasi, mutta... En aina viihdytä vieraitasi, mutta...
Bladerunning Bladerunning
 681 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.39 MB, 2 tiedostoa, 20.08.2024 03:39:06
[ + 1 | ]

Luodit ja skuutteri

[72681] [tiedosto_1.png] [0.53 MB] [567x680] [] []
tiedosto_1.png
[72680] [tiedosto_2.mp4] [1.86 MB] [480x640] [26.61s] [] []

skuutteri

 · 

luoti

(7)  · 

sosialismi

(14)  · 

skuutti

20.08.2024 05:18:52
#642490 [+1] Piilota Suosittele

Onko mahdollista, siis olettaen molempien luotien olleen ilmassa, että toinen tunketuu toisen läpi ja jääden jumiin, kiilautuen. Lyän vaikka yhden kaljan verran vetoa ettei toimi missää 3d mallinnuksessa kertaakaan, vaikka mahdollisuuksia olisi 1000 tuhatta 10 biljoonaa.

20.08.2024 05:41:43
#642491 [+2] Piilota Suosittele

Lävistetyssä luodissa ei ole rihlauksen jälkiä, eli ei ole kulkenut piipun läpi, korkeintaan osuttu lippaaseen tai patruuna laatikkoon, missä toki osuma aiheuttanut varmasti jonkin tason reaktion.

20.08.2024 17:04:21 | 17:04:50
#642527 [+-] Piilota Suosittele

Toi kyllä on karrikoiden noiden nopeus. Tasasella pysyin 100 metriä samassa vauhdissa polkien täysiä, sitten olis mennyt ohi, enkä skippaa jalkapäiviä.

e: polkupyörällä saatana :D

21.08.2024 11:43:41
#642665 [+-] Piilota Suosittele

>>642503
Tunnelis ei oo kameroita ja jos en iha vääri muista ni about 100m tunneli jälkee muuttuu 80km/h. Ja sama siis n. 100m enne tunnelii, jostai syystä tuo o laitettu 60km/h. Ja joo, kehillä o pääsääntösesti 80km/h mutta about kaikki ajaa 90-100km/h paitti kameroide kohal.

[ 7 viestiä | ]