Täh? Täh?
Du hast feat. cyka blyat Du hast feat. cyka blyat
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Thicc2 Thicc2
Ylväät pylväsbörheät :3 Ylväät pylväsbörheät :3
Munarikas pääsiäinen Munarikas pääsiäinen
Ei ollutkaan nälkä Ei ollutkaan nälkä
Koiranpentu lähtee nyt Koiranpentu lähtee nyt
otetaan päikkärit välillä :3 otetaan päikkärit välillä :3
Kun isukki pieree, tee siitä kirja.. Kun isukki pieree, tee siitä kirja..
Hullupsykoosit tulilla22 Hullupsykoosit tulilla22
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Pitäkää tekin tauko Pitäkää tekin tauko
Kun terveydenhuoltoa yksityistetään tarpeeksi Kun terveydenhuoltoa yksityistetään tarpeeksi
Aplen kallis lisävaruste Aplen kallis lisävaruste
Heitti kamunsa Heitti kamunsa
Pupuja Pupuja
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Lewd Lewd
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Höppänä Kim Höppänä Kim
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
Ilkeät tölkit ja pullot Ilkeät tölkit ja pullot
 849 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 20.08.2024 18:55:23
[ + 2 | ]

Ilmeesi kun...

[72692] [tiedosto.jpg] [0.4 MB] [874x1024] [] []
tiedosto.jpg

meemi

(105)

huumori

(43)

kaljaa

(37)
20.08.2024 23:50:10
#642629 [+-] Piilota Suosittele

Miksi lukisin kebulan ruokalistaa?
Aina tilaus on joko juustorullakebu,pitakebu tai dillinger ja fanta, ei se sen vaikeampaa ole, olin sitten selvinpäin tai 16 tuopin + pohjat kenossa.

[ 7 viestiä | ]