>>644063 Kiva idea, kun yhdellä kaapelilla teoriassa voi hoitaa useamman asian, mutta kyllä minäkin ennemmin haluan portin virralle, usbille, näytölle, netille ja äänelle. Johtojen määrää tuo telakka ei vähemmä kuitenkaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
aikaa tappaessa
Kissaihmiset
Aika kuluu siivillä
mitähän mä just luin?
"Mother. We crave destruction." >:3
Jonkun paska elämä
Näinkö?
Oikolukuvastaava
Dim- Digimummon komerossa
Pelihiiri
Börh uppeja ei blokata ;3
Pupu
maltillinen ilmastointi
K E W L
Läski Paska menee ravintolaan
Hy00man p0rn
hävytöntä >:3
Tulevaisuus on jo täällä
jatka vain kirjoittamista :3
Ostin itelle 55" telkun. Äänet paremmat, ku 5.1 kajareissa