Sielunsiskot Sielunsiskot
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
Suppomiehen yllätys Suppomiehen yllätys
Nalle Bruh Nalle Bruh
Yahoo! Yahoo!
kierrätystä kierrätystä
Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits
Who dat Who dat
Mikki Mikki
Ruotsi on mennyttä Ruotsi on mennyttä
voi pillu voi pillu
greta kakka-auto greta kakka-auto
Vihan käsimerkit Vihan käsimerkit
Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa
Tassujen lämmitystä Tassujen lämmitystä
Treenaa fiksummin Treenaa fiksummin
Beatbox Beatbox
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
ufo havainto ufo havainto
Oletettu Oletettu
ansa ansa
Nälkä Nälkä
Krikettiä Krikettiä
Yespustaja Yespustaja
 676 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto, 06.09.2024 08:14:43
[ + 0 | ]

Pehmeä lattia

[73092] [a97ce6136a9d1cfa.mp4] [2.95 MB] [480x854] [10.08s] [] []

kiina

(174)  · 

lattia

(29)  · 

valu

(14)  · 

rikki

(60)
06.09.2024 11:31:57
#645658 [+-] Piilota Suosittele

Kiinassa on viimevuosina romahdellut siihenmalliin tuota infraa, että
yhtään sivistyneemmässä valtiossa olisi jo määrätty mittavat tutkimukset
siitä, että mihin ylipäätänsä voi luottaa ilman riskiä, että se
häipyy jalkojen alta tai romahtaa niskaan.

Pikkuisen säästetään raudassa, hiekassa ja ihan vitun kaikessa, että
rakennuttaja voi pitää säästyneen summan itsellään.

Siihen kylkeen, että sen vähäisenkin asennetun raudoituksen laatu voi olla
ihan mitä vain, koska todennäköistä on, että valumossa tehtaalla
heitetään masuuniin hiekkaa ja muuta jätettä, että saadaan enemmän
itse tavaraa. Siitä viellä prosessointi eteenpäin, että varmasti
säästetään karkaisussa ja kuumakäsittelyissä.

Eli on siihen valitettavia syitä, että miksi kiinalainen tuote voi
olla kaikkea radioaktiivisen pommin ja lähes hyvän väliltä.

Kaikki on kiinni siitä, että kuinka tarkkaa materiaalista tuotteeksi
prosessin tarkkailu on ja onko korruptio/ahneus päässyt iskemään mihin
näistä välivaiheista.

Lyhyesti paska valtio, jonka kulttuurissa jopa kulkee, että kusettaminen on ok.
Eli millä helevetillä tuota sitten edes korjaa..

06.09.2024 22:46:03
#645765 [+-] Piilota Suosittele

Aissaatana, siinä on mennyt työstökeskuksen hinta lattiasta läpi. Tuo tosin kyllä näyttää joltakin kiinalaiselta paskalta, samaa laatua kuin lattia.

07.09.2024 00:53:13
#645808 [+1] Piilota Suosittele

>>645658
Aikonaan yks sukulainen meni kiinalaisen kans naimisiin. No siellä paikan päällä järjestettiin suuret juhlat ku morsiamen isä oli entinen armeijan upseeri + ties mitä muuta vielä. Siellä sitten kierrätettiin sulhasen perhettä kattelemassa maita ja mantuja ja ku olivat lähössä takas tänne niin morsiamen vanhemmat halus antaa lahjat niille. Vapaapäivänä paikallisen vaatetehtaan työntekijät soitettiin paikalle ja sanottiin, että teette mittatilaustyönä parit urheilukamppeet kunnioitetuille vieraille. Alako jo vähän arveluttamaan, että mitä heppuja ne sen ämmän vanhemmat oikeen olikaan.

No, nehän kävi vuorostaan sitten täällä kyläämässä ja tietenki piti viedä se kiinan äijä kolmen valtion rajalle. Nauro vaan, että minne pöpelikköön te ootte tuoneet ku eihän täällä oo etes vartijoita eikä piikkilanka-aitoja. Ne selitti, että ei meillä tarvita vaan Suomen, Ruottin ja Norjan kansalaiset voi kävellä rajan yli ihan tuosta vaan ilman mitään lupapapereita. Ei se meinannu uskoa millään. Sitte ku ehottivat, että haluakko käydä "ulkomailla" kiertäen siis sitä yhteistä rajatolppaa niin joutu kieltäytymään. Sano, että sillä on viisumi Suomessa vierailuun eikä lupaa käydä Ruottissa tai Norjassa.

Vittu Kiina on kyllä semmonen ihmemaa että ei hyvää päivää. Se on vähän ku P-Korea, mutta kapitalistisemmalla otteella.

07.09.2024 14:28:39
#645899 [+1] Piilota Suosittele

>>645808 Pohjoiskorea on kommunistinen diktatuuri ja kiina jokin vinksahtanut
kommunistinen kapitalistivaltio jossa ainoa varma asia on se, että
demokratialla sitä ei johdeta.

[ 6 viestiä | ]