Koti Koti
Pikku vinkki Pikku vinkki
Laihialainen ale Laihialainen ale
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita
Morgan Freeman - Kuolematon Morgan Freeman - Kuolematon
Turppi Intissä Turppi Intissä
Joulugondola Joulugondola
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Surffari Surffari
Gay Gay
Keksintö Keksintö
Tihihii *shart* Tihihii *shart*
Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla
Tarkkuusveitsi Tarkkuusveitsi
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
Brushie brushie :3 Brushie brushie :3
:D :D
Rauta Impi Rauta Impi
Vedonlyönti Vedonlyönti
Maastoauto Maastoauto
Peruskommari Peruskommari
käärmes käärmes
Tievihaa Tievihaa
 585 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.09.2024 11:47:00
[ + 3 - | ]

*piip* *KABOOM*

[73392] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [767x497] [] []
tiedosto.jpg

nenäkansa

 · 

hakulaite

19.09.2024 14:32:57
#648031 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin epäuskoinen olo tuli kun luki että jossainpäin maailmaa käytetään hakulaitteita, no toisaalta eipä haittaisi itseäkään jos vanhoja puhelin koppeja olisi modernisoitu pisuaari kopeiksi, eikä vain poistettu, koska kusellahan niissä osa väestä kävi.

19.09.2024 19:18:00
#648064 [+-] Piilota Suosittele

>>648031
kävi

Sit niistä tehtiin läpinäkyviä mutta se ei menoa haitannut. Soitin monesti niistä, ja niistä voi tehä myös hälärin jos loppuu markat.

19.09.2024 19:34:56
#648068 [+-] Piilota Suosittele

>>648064
Ei ne uudemmat antanu tehdä edes sitä häläriä, jos ei syöttänyt rahaa sinne sisuksiin, ne rungoltaan harmaat antoi sen kirjaimen verran aikaa hihkasta ennenkuin aparaatti huomasi ettei ollut kolikkoa tulossa.

19.09.2024 20:19:41 | 20:20:35
#648078 [+-] Piilota Suosittele

>>648068
Siis puhelinkioskit, ne laatikot, terraariot, 90-lukua, alkua varmaankin kunnes purkivat ja viimeisenä isoista kaupoista joskus 90-luvun lopussa.

Hälärit oli silloin jostain syystä jännittäviä "källejä" 🤦🏿‍♂️

19.09.2024 21:27:13
#648105 [+2] Piilota Suosittele

>>648101
Ei kuule naurattanut ilta-aikaan läpikävely päärautatie aseman tunnelissa, tai kompassi tasolla, puhumattakaan tikkurilan juna aseman laitureilla odottelusta illalla, paljon pimeyttä jossa ainoat valkoiseen viittaavat, olivat silmänvalkuaiset.

Tämä siis joskus vuosina 1996-2000.

19.09.2024 21:35:15
#648109 [+1] Piilota Suosittele

>>648105
Katukuva on mustunut, kävin viimeksi 2008 Helsingin keskustassa

2014 Espoon


Ja sen jälkeen ollaan menty aina isolla perinteisiä arvoja omaavalla ("rasistisella") porukalla KOIVUNIEMEEN!! 😨🥶

tapaamaan sukulaista joka opiskelee.

19.09.2024 21:46:30
#648115 [+2] Piilota Suosittele

>>648109
Eihän se pelkästään mustunut ole, on siellä paljonkin värejä, varsinkin kesällä sateenkaaren värejä kun alle 10% marssii ja käyttäytyy kuin olisi 100%.



Tosin muualla maassa suhdeluku on jotakuinkin 5%, joten kyllä se pk-seutu on hieman erilaista seutua.

19.09.2024 22:37:43
#648151 [+-] Piilota Suosittele

>>648115 Ongelmilla on yleensä paha tapa kasautua.
Ennen mielenhäiriöisille laitettiin ryhmäterapiaa ja lääkitystä.
Nykyään se on uusi ns. normaali, joka pitää hyväksyä tai on rasisti.

[ 10 viestiä | ]