tämäm on vettä tämäm on vettä
Slayjerin rakas Slayjerin rakas
elämässä pärjää kyllä elämässä pärjää kyllä
Jalat Jalat
Totta Totta
Hehe Hehe
siitäs sait >:3 siitäs sait >:3
Neekereitä Neekereitä
liskodisko liskodisko
Pro tip Pro tip
nyt leikataan kynnet nyt leikataan kynnet
Tahtoisin maistaa hieman ;333 Tahtoisin maistaa hieman ;333
ups <:3 ups <:3
Saatana syön sun viikset Saatana syön sun viikset
Tiikerin tassu Tiikerin tassu
sneaky :3 sneaky :3
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
Coom Eternal Coom Eternal
Sai juuri ajokortin Sai juuri ajokortin
on niistä suvakeistakin jotain hyötyä on niistä suvakeistakin jotain hyötyä
Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia
Iiris pierii Iiris pierii
Brrrrringg Brrrrringg
Karavaanarit Karavaanarit
 694 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 06.10.2024 13:49:11
[ + 3 - | ]

Based Toyota

[73772] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [602x481] [] []
tiedosto.jpg

toyota

(23)  · 

transut

(17)  · 

ovat

 · 

sairaita

 · 

sekä

 · 

likaisia

06.10.2024 15:18:53 | 07:36:00
#651645 [+4] Piilota Suosittele

jos joku on kuvitellut että yhtiöt on oikeasti olleet missään vaiheessa kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista niin lol
kaikki on vain myynnin edistämiseksi ja päivänpolitiikan kuumien puheenaiheiden tiimoilta hyvesignaloinnin vain odotettiin tekevän niin
julkinen mielipide on kuitenkin kuin heiluri joka on ollut jo hyvän aikaa matkalla toiseen suuntaan ja tämä on muodostunut taakaksi

myös siihen on jo herätty että DEI-asiat henkilöstöpolitiikassa ovat käytännössä sabotaasia
onkin mielenkiintoinen kysymus onko se tapahtunut orgaanisesti vai onko taustalla esimerkiksi jokin valtiollinen taho
harmi vaan että sen puolesta on liputettu niin räikeästi että perääntyminen täytyy tehdä huolella ja ajan kanssa

06.10.2024 16:20:45
#651656 [+2] Piilota Suosittele

Toyotalla havahduttu siihen että 90 - 95% asiakkaista on hetroita, joista n.73 - 78% ei kiinnosta hyvesignalointi tai sateenkaaripesu ja että asiakasmaihin kuuluu muslimimaita joissa kaikenlainen seksuaalinen julistaminen on "haram", homous on "haram", lesbous on "haram, transuilu on "haram", mutta lapsiin ja eläimiin sekaantuminen on ok, kunhan ovat vastakkaista sukupuolta (tyttöjä / naaraita).

[ 4 viestiä | ]