Ei idiootti varmaan tajunnut että skuutti firmat rekisteröi lainaajansa, mitä skuuttia on käyttänyt, mihin kellon aikaan ja koordinaatit mitä reittiä ajellut.
>>652171 Varmaan sama idiootti, jolla edes käy mielessä että vedetäänpä potkulaudalla hyppy tielle ilman että kuvaavalla kaverilla yhtään sen enempää on järkeä varmistaa, että tuleeko ketään.
>>652247 Hyvä karsinta tapa, kun ei perinteiset sairaudet, sodat, villieläimet ja luonnonilmiöt riitä karsimaan tätä ylikehittynyttä ihmisapina populaatiota.
[
5 viestiä
|
]
⭰
fast and furious russia
drive-in market
nyt mennään eikä meinata
Kiinassa tapahtuu
Vieraslaji löydetty suomen luonnosta
fillaritemppu
Upi ajaa ulos
"Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta"
nyt selvitetään tää tässä
NÖÖT NÖÖT
drive-in kioski
lepoajat paukkuu
Saattais vakuutusyhtiö vaatia videokuvaa selityksen lisäksi