Saatana täällä on kylmä! Saatana täällä on kylmä!
tehtiin tyämiesten kanssa silleen tyhmästi tehtiin tyämiesten kanssa silleen tyhmästi
seilori :3 seilori :3
Börheä parta :3 Börheä parta :3
Kaverit hakee apua Kaverit hakee apua
onpa vänkä laite :3 onpa vänkä laite :3
Rahaseinä zoomereille Rahaseinä zoomereille
raskas työviikko raskas työviikko
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Ottaisin vain yhden leikkeen :3 Ottaisin vain yhden leikkeen :3
Ei saa tulla Ei saa tulla
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
raksupeti :3 raksupeti :3
Oskarista tulee insinööri Oskarista tulee insinööri
rynkytystä rynkytystä
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
Mikki rekrytoi Minnin Mikki rekrytoi Minnin
Joulupesu Joulupesu
Vitun ituhipit! Vitun ituhipit!
Voi vittu.. Voi vittu..
Eugh Eugh
Ahmet ja mehmet Ahmet ja mehmet
Kulmikas Kulmikas
Mein Kraft Mein Kraft
 644 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 11.10.2024 18:52:20
[ + 1 | ]

Kylä

[73874] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [1080x1063] [] []
tiedosto.jpg

kylä

 · 

taajama

 · 

barry

 · 

wood

 · 

neekeri

(1401)  · 

kulli

(251)  · 

tekoäly

(176)  · 

ai

(209)
11.10.2024 22:01:42
#652648 [+-] Piilota Suosittele

Esteettisesti olisi järkevintä raivata tuosta allaidassa kesleltä oleva risukko tien edestä.. se häiritsee ja pilaa maiseman.

[ 7 viestiä | ]