ärsyttävää ärsyttävää
Femmari ja hissi Femmari ja hissi
Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
Catto Catto
tulipa hieman tulipa hieman
N-Pukki N-Pukki
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Tosi rakkautta <3 Tosi rakkautta <3
Diabeetus Diabeetus
Selviytymisopas! Selviytymisopas!
yksinäiset mimmot tarvitsee teitä! yksinäiset mimmot tarvitsee teitä!
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
??? ???
Katki Katki
Mitä vittua verkkokauppa?! Mitä vittua verkkokauppa?!
Poliisi liemesse Poliisi liemesse
Timo Harakka Timo Harakka
Keskusta Keskusta
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit
kalle kalle
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Ebrahim Ebrahim
 593 näyttökertaa, 1 viesti, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.11.2024 04:16:26
[ + 0 | ]

all ai vant for kristmäs :-D

[74417] [747a32f703dd0e45.jpg] [0.07 MB] [954x960] [] []
747a32f703dd0e45.jpg

mariah carey

(5)  · 

joulu

(260)  · 

joululaulu

(5)
06.11.2024 07:06:50
#657703 [+-] Piilota Suosittele

En ole vielä kuullut, siis vielä, mutta heinäkuussa ihmetytti kun suolipopilla soi whamin last christmas.

No, toisaalta lokakuussa oli jo lähikaupassakin joulun suklaakalenterit myynnissä.

[ 1 viestiä | ]