Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
Mitä muutakaan odotitte? Mitä muutakaan odotitte?
Vilijonkkaa paskattaa Vilijonkkaa paskattaa
Balls deep Balls deep
Moderni arkkitehtuuri on hienoo Moderni arkkitehtuuri on hienoo
huumet on pahoja m'key huumet on pahoja m'key
#börhtoo ;___; >:3 #börhtoo ;___; >:3
Woah Woah
Olemme tuomittuja :p Olemme tuomittuja :p
Willem ja Noidan käsikirja Willem ja Noidan käsikirja
Sarjakuva Sarjakuva
Hesusjäbän monttubileet Hesusjäbän monttubileet
Puns Puns
hauskaa hauskaa
sadpianomusic.mp3 sadpianomusic.mp3
P U R P U R
rakkautta rakkautta
Kiinaihme Kiinaihme
Rape time Rape time
Tosi ystävä :) Tosi ystävä :)
hyökkäyskäärme hyökkäyskäärme
Huehuehue Huehuehue
Puutarhurini Juan Puutarhurini Juan
Puun ja börheän välissä :3 Puun ja börheän välissä :3
 678 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 10.11.2024 15:51:49
[ + 2 | ]

luomuhirvi

[74599] [luomuhirvi.png] [0.99 MB] [660x750] [] []
luomuhirvi.png

hirvi

(22)  · 

luomu

(5)  · 

hampurilainen

(74)
10.11.2024 20:15:45
#658910 [+-] Piilota Suosittele

>>658873 Perhana kun Kylmänen pistettiin rahoiksi sen tehtaan palon jälkeen, ne teurasjätehampurilaiset oli parasta paskaa mitä sillä rahalla sai. Se oli harrastusporukan monen ryyppyviikonlopun vakioruoka pannulla voissa paistettuna, juustolla ja majoneesillä.

10.11.2024 20:46:01 | 20:46:56
#658915 [+-] Piilota Suosittele

>>658910 Kerkesinkin unohtamaan Kylmäsen tuotteet. Kilohinta tuotteessa oli senverran
parempi moneen muuhun verrattuna, että huonomman laadun kärsi viellä irvistelemättä.

Täälläpäin ei niiden tuotteita tainnut pahemmin olla hyllyssä, että en
edes tiennyt, että konkassa jo parivuotta.

10.11.2024 20:54:00
#658917 [+1] Piilota Suosittele

>>658915 Tänne asti niitä tuli paikalliseen Prismaan, mutta sitten yhtäkkiä ne katosivat ja tilalle tuli 10 senttiä kalliimmat HK:n purilaiset, aloin selvittelemään asiaa ja syyksi selvisi sen Rantsilan teurastamon palo ja se, että joko vakuutus ei korvannut tai omistajat tyytyivät lunastushintaan, mutta toimintaa ei kuitenkaan ole enää jatkettu.

[ 5 viestiä | ]