Uutta Ryppyä Uutta Ryppyä
Tasapainoista taivastelua :3 Tasapainoista taivastelua :3
Puukonkahva kissankarvoista Puukonkahva kissankarvoista
Seuraavan star wars leffan promokuva Seuraavan star wars leffan promokuva
Asian puolesta! Asian puolesta!
Koko maailman Väyrynen Koko maailman Väyrynen
mitä he näkivät mitä he näkivät
Rillataan Rillataan
Suvaitse Suvaitse
Pakotetut porrasturvat Pakotetut porrasturvat
Ei saa koskea! Ei saa koskea!
Väsynyt miko ja hänen komainu Väsynyt miko ja hänen komainu
lets party lets party
Gondola Kalevan mailla Gondola Kalevan mailla
Avara ihmisluonto Avara ihmisluonto
Ripley <3 Ripley <3
Iloinen kaaos orbi Iloinen kaaos orbi
fail fail
Varg lopettaa degeneraation Varg lopettaa degeneraation
Kuuteen piste kahteen Kuuteen piste kahteen
Hyvää yötä Hyvää yötä
Doggontai Doggontai
Yksiö 3h+k Yksiö 3h+k
Kysymyksiä? Kysymyksiä?
 786 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.5 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 15:19:12
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 21.11.2024.

elokapinat nippuu

[74953] [elokapinat_nippuun.mp4] [15.5 MB] [654x480] [78.92s] [] []

elokapina

(118)  · 

työtön

(105)  · 

kommunisti

(91)  · 

vihreä

(53)  · 

tientukko poliisi

 · 

suvakit

(201)  · 

eloapinat

 · 

terroristit

(10)  · 

sossupummi

(10)  · 

nisti

(97)  · 

narkki

(27)
22.11.2024 00:52:16
#661139 [+2] Piilota Suosittele

Joskus katselin saksasta videoo jossa hippi oli liimannut kätensä moottoritiehen. Ekana jonossa ollut skrode muija nappas ponihännästä kiinni ja repäs irti ja raahas pientareelle. :D

22.11.2024 01:03:55
#661142 [+4] Piilota Suosittele

Joskus ollaan siinä pisteessä, että kun riittävä kehotus ei idiooteille
mene perille, niin pitääkin olla oikeus sitten käyttää voimakeinoja.
Tuohonkaan päivään kehotukset jotakin järkevän tekemisestä ovat
meneet ihan hukkaan, mutta neliöissä laskettava mustelma kyljessä
pysyy mielessä huomattavasti kauemmin. Etenkin kun se osataan varmasti
siinäkohtaa yhdistää jonkun asian tottelematta jättämiseen.


Toivottavasti esteen purkamisesta tulleet kolhut maksatetaan myös
näiden pussista.

Tästä voitaisimme ottaa oppia täälläkin.

22.11.2024 03:05:40
#661172 [+1] Piilota Suosittele

Se on oma valinta jos menee istuskelemaan ja/tai köyttämään ittensä kiinni keskelle tietä. Yli vaan niin loppuu se perseily. Tommoset sian vitun siittämät äpärät muutenkin kuvittelee olevansa kansakuntien yhteisten lakien ja sopimusten yläpuolella. Ku tarpeeksi monen yli ajetaan niin loppuu se häiriköinti. Vähintäänkin kunnolla turpaan, koppiin ja kaasua perään niin maan saatanasti. Ei ne muuten opi.

[ 12 viestiä | ]