Pakolaisia ei pitäisi ottaa ollenkaan. Mikseivät nämä hiekkaperkeleet kelpaa muille arabimaille, siis ympäristöön jonka kokevat kodikseen muutenkin? Vai haetaanko täältä parempaa elämää joko ilmaiseksi tai työllä? Kumpikaan ei käy niin kauan kuin rikos- ja taloustilastot osoittavat sen selvästi haitalliseksi.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Iranilaista osaamista
comboilija
hyvä vastaus
Tramal aleikum
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin
Mekkomiesten hääjuhla
boliisi :D
GTA helsinki
Suomen metsät
EI HATSEJA HELSINKIIN
Vihreää harhaa.
vihreät nuoret
ihana tonttu tyttö
raiskaustaksit helsingissä
Saksan tulevaisuus
Valtamedian totuudet
ihana nainen
seinästä se sähkö tulee
fatim kertoo kuka saa lentää
gaza
Vedätkö liipaisimesta?
näin se menee
Kari, Puavo sekä hulluus
Nasima Razmyarin vokkisopimusten taustat eivät ole ilmaisia