avulias avulias
Ihq tyty Ihq tyty
vesi on kyllä kiva :3 vesi on kyllä kiva :3
Siitä ilotulitetta Siitä ilotulitetta
vuonna 1995 ahistaa vuonna 1995 ahistaa
varastaminen varastaminen
Alien.. Alien..
vappusatanen vappusatanen
When the Jews Take Over When the Jews Take Over
just sinä ;) just sinä ;)
Tuomo psykoosissa. Tuomo psykoosissa.
Sokea tyttö Sokea tyttö
Marienhof Marienhof
Nico vastaan vesipullo Nico vastaan vesipullo
Nätti tyttö Nätti tyttö
500 dollarin tähden 500 dollarin tähden
Alfa ps! Alfa ps!
Ammattitaitoa Ammattitaitoa
tulihan se sieltä :3 tulihan se sieltä :3
Faces of My Victims Faces of My Victims
Kissa Kissa
Joulubondagepuu Joulubondagepuu
boobs boobs
Avanto Avanto
 634 näyttökertaa, 10 viestiä, 16.49 MB, 1 tiedosto, 23.11.2024 02:06:12
[ + 1 - | ]

Et saa ikinä kii

[75034] [23d37393af0d3477.mp4] [16.49 MB] [720x1040] [44.74s] [] []

minimoto

 · 

poliisi

(331)  · 

karkuun

(7)  · 

pokemon

(123)  · 

neekeri

(1401)  · 

pcp

 · 

enkelipöly

 · 

fentanyl floyd

(6)  · 

blm

(181)  · 

mopo

(64)  · 

narkki

(27)  · 

nisti

(97)  · 

kfc

(53)  · 

hiv

(34)  · 

watermelon

(9)  · 

aids

(45)
23.11.2024 13:02:02
#661437 [+1] Piilota Suosittele

Tuli mieleen omasta nuoruudesta kun ajeltiin monkkarilla kakspäällä kaverin kans ja huomattiin että ei vittu saajoksen saabbi seuraa joka oli polliisi. LÄHETÄÄ KARKUU ajettiin ylämäkee varmaa 30kmh kauheessa muna-asennossa oli siinä saajoksella naurussa pitelemistä. Se ajo vierelle ja huusi että voitte ajella täällä kylällä kakspäällä mutta molemmilla pitää olla kypärä.
Se oli hieno mies.

23.11.2024 17:24:01
#661496 [+1] Piilota Suosittele

>>661461
Mikä veeti siellä huutelee?
Sodankylässä oli vielä vuonna 2005 poliisilla 900 saabi, oma lisänsä oli että saabin rekkari oli LUU-5, nykyisin sama rekkari taitaa olla poliisin pönttö volkkarissa.
Poliisin ajoneuvo huutokaupassakin oli vielä vuonna 2010 tai 2011, joku siviili reservi saabi, muistutti ulkoisesti kylläkin jo 9-5 mallia ja vuosimallikin oli 2000?

24.11.2024 00:04:26 | 16:33:16
#661651 [+-] Piilota Suosittele

>>661461
No ei se ollu bolisi auto:D vaan sen siviiliauto. Mutta kyllä, olen valmis seniorien taloon, olen kohta 40v.
Tällä sivustolla nyt oikeesti ole ketää joka ei ole kehitysvammainen. Mun kehitysvammaa, eli jälkeenjäänyt kuvaa hyvin se että käyttäydyn edelleen kuin 18v penikka. Vaikka oonkin kasvanut sekä mahasta että perseestä ja kehittynyt niin henkinen kasvu on pysähtynyt.

[ 10 viestiä | ]