On mehuja ja limuja kylmäkellarissa ja pakastimet niin täynnä että jos kolmeksi päivää heittää sähköt katki niin pitää toivoa että ulkona on pakkasta. Takassa on uuni.
[
1 viestiä
|
]
⭰
fwb
Asiat tärkeysjärjestykseen!
Hjalliksella on asiaa
vapu ei lopu
aina on hyvä sää juoda
Juomislaulu
Taisteluasema
hajusta sen tunnistaa
Juoma automaatti
Aroma Bilbo ja kumppanit
Mennäänkö yksille?
Kilju on valmista!
Sergei, harasho
kaljaa
Isäni on peräpohjolasta
nyt ei menny ihan niinku oikein
Lauantai lonkero
Vappu lähestyy
Majo neesat
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.