ei täältä mitään tipu ei täältä mitään tipu
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
takatalvi takatalvi
Hurr durr hurr Hurr durr hurr
Hale & Pace - Marbles Hale & Pace - Marbles
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
En tiedä En tiedä
Pesupäivä Pesupäivä
Kakkabylle Kakkabylle
Löysin kuplan Löysin kuplan
Ei viddu Mage :DD Ei viddu Mage :DD
Ilmastopelastus Ilmastopelastus
Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa) Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa)
Aloituspakkaus prismaan Aloituspakkaus prismaan
Sama suunta Sama suunta
hommamuumi.png hommamuumi.png
Kauhea uutinen Kiinalle Kauhea uutinen Kiinalle
kukka kukka
Liian myöhäistä Liian myöhäistä
Aroma Bilbo ja kumppanit Aroma Bilbo ja kumppanit
Ei kutita Ei kutita
kassilohi kassilohi
akustus anka akustus anka
Taulu hitleristä Taulu hitleristä
 593 näyttökertaa, 4 viestiä, 10.43 MB, 1 tiedosto, 23.11.2024 23:17:07
[ + 4 - | ]

Miehen paras ystävä

[75066] [tiedosto.mp4] [10.43 MB] [460x458] [217.00s] [] []

koira

(1228)

koditon

(11)

narkkari

(48)

rikollinen

(111)

huume

(56)
24.11.2024 10:33:15
#661723 [+-] Piilota Suosittele

valitettavasti koiruli ei ole ikuinen.. mitenhän hepulle käy, kun murrella ikä tulee vastaan.. saattaa samalla viikolla mennä ittekki, jos ei oo saanu elämäänsä järjestykseen.

25.11.2024 04:12:18
#661900 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ei sentään oo taustalla mömmöjen väärinkäyttöä, mutta ymmärrän tasan tarkkaan tän hemmon selityksen koirista. Sanonki tuota omaa sessuani terapiakoiraksi. Sillä on nyt ikää 11,5 vuotta. Ku siitä aika jättää niin sen jälkeen oikeastaan millään ei oo enää mitään merkitystä. Sitten joku päivä istun nojatuoliin, tyhjennän henkilökohtasen apteekkini monella litralla tiukkaa viinaa.

25.11.2024 22:28:36
#662080 [+-] Piilota Suosittele

>>662048
Juu ei. Pennun kanssa pitäis kyetä leikkimään ja ulkoilemaan paljon. Kroppa on menny vuosi vuodelta vaan paskemmaksi ja liikkuminen alkaa olla jo saamarin kivuliasta ku nivelet ja selkä brakaa. Ois väärin ottaa pelkkää kotikoristetta ku kyllä koiran pitää saada lenkkeillä ja touhuta reippaasti. On mulla nuo linnut täällä kuitenki, mutta niihin ei oo niin kovaa tunnesidettä ku sessuun. Todennäkösesti olisivat vaan tyytyväisiä ku tää talipallo tulis ruokalistalle.

[ 4 viestiä | ]