minulla on unelma minulla on unelma
Kiinosti Kiinosti
Kaunotar ja Hirviö maistraatissa Kaunotar ja Hirviö maistraatissa
nyt lentämään nyt lentämään
kissamatto kissamatto
pukuvinkki pukuvinkki
kitkerä kusiloora vs tuhma suklaa nappi aukko kitkerä kusiloora vs tuhma suklaa nappi aukko
suvakki ja uskonnot suvakki ja uskonnot
somalit lähtee kotiin somalit lähtee kotiin
Pasi ei ole vasemmistolainen :D Pasi ei ole vasemmistolainen :D
kissat on nestemäisiä kissat on nestemäisiä
valkoinen valkoinen
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
haha boomers haha boomers
juutalaisten salajuoni juutalaisten salajuoni
anime kisset anime kisset
Katsoit sitä Katsoit sitä
muori oikasee nyt muori oikasee nyt
neekeri juo olutta neekeri juo olutta
tarkkailuasema tarkkailuasema
pokemon ranskaksi pokemon ranskaksi
vihreät vihreät
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
get rektd get rektd
 796 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.51 MB, 5 tiedostoa, 29.11.2024 21:19:07
[ + 3 - | ]

Kuvasia

[75260] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [637x638] [] []
tiedosto_1.jpg
[75259] [tiedosto_2.jpg] [0.2 MB] [1440x1080] [] []
tiedosto_2.jpg
[75258] [tiedosto_3.jpg] [0.04 MB] [475x750] [] []
tiedosto_3.jpg
[75257] [tiedosto_4.jpg] [0.06 MB] [439x727] [] []
tiedosto_4.jpg
[75256] [tiedosto_5.jpg] [0.1 MB] [1170x763] [] []
tiedosto_5.jpg

hullu

(114)  · 

kasvi

(26)  · 

kissa

(5203)  · 

vegaani

(62)  · 

pipari

(9)
29.11.2024 21:40:40
#662891 [+3] Piilota Suosittele

Piparileiri ois kyllä kiva askarrella jouluksi. jämätaikinasta voisi tehdä pieniä tähtösiä jotka ylipaistaa uunissa mustiksi.

30.11.2024 03:05:44
#663014 [+1] Piilota Suosittele

>>662889
Se ois naurettavaa, juttua ei laitettais lehteen ja porukalla pilkattaisiin että miten voikin olla tommonen surkea miehen kaltainen.

>>662891
Oon jo vuosia miettiny, että munki pitäis hommata uus harrastus. Vois lanata parvekkeelle tai alakerran naapurin pihalle pienen hiekkakentän. Siihen sitten vaikka auton akusta virtaa sähköaitoihin ja laittaa PC-speakereista raikumaan Aatun puheita ja Erikaa. Samalla pikkujuna puksuttelis ees taas siinä raitilla ja krematorioissa ois pienet sähkökäyttöset uunit jotka pukkaa savustuspuruista vähän savua ilmaan aina ku se juna lähtee liikkeelle.

30.11.2024 09:34:25
#663059 [+1] Piilota Suosittele

Tuo kuvan botin kaltainen vihervassaritransu ei kauaa miellyttäisi Emmiä tai ketään muutakaan oikeassa elämässä.

[ 5 viestiä | ]