Laitettaiskin takas. Samoten Irak on täysin turvallinen maa, samoin Libya ja tietenkin myös Iran. Niissä on kaikissa nyt ihanan mukava islamistinen johtoporras joten ei muuta ku kalifaattia rakentamaan.
>>665856 Mitä ny salaisia tietolähteitäni oon kattellu ja tarkkaillu niin jos Iranilla ei oo jo ydinasetta niin niillä on hyvin pian. Jutkuthan sano, että ne ei tuu koskaan sallimaan semmosta niin vaihtoehtoina on ihan avoin sota mitä Israel ei tuu voittamaan. Jos ei muuten niin Pakistan varmaan on halukas myymään muutaman nuken Iranille. Mää veikkaan, että viimeistään seuraavan viiden vuoden aikana lähi-idässä tullaan näkemään ydinsota. Oletan, että Iranilla on jo ydinaseita, ne vaan nyt kiihdyttää arsenaalin kasvattamista.
[
4 viestiä
|
]
⭰
afrikan suosituin harrastus
nonono
gigidigoo
Mamuista M
Lapiolla kaivetaan!
vieraslajitorjunta
susifobia
Norjan rikkaudet
jotain on muuttunut
When The Niggers Take Over
dindu nuffins!
Keilataas noi tosta kumoon
pari kaljaa ja
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella