tämä on tärkeää tämä on tärkeää
CVE-2025-55182 CVE-2025-55182
herkkupiza napolista herkkupiza napolista
Kohta päästään avaamaan joululahjoja! Kohta päästään avaamaan joululahjoja!
ottaisitko kuvan ottaisitko kuvan
vartioitu torni vartioitu torni
Sauli Niinistön sotapuhe Sauli Niinistön sotapuhe
ketamiini toimii ketamiini toimii
Joulu on rakkauden aikaa :3 Joulu on rakkauden aikaa :3
iltarukous apu iltarukous apu
neekeri neekeri
haluatko meownääriksi haluatko meownääriksi
jekku jekku
perinteikäs saksalainen uudenvuodenvietto perinteikäs saksalainen uudenvuodenvietto
Hyvää joulua Hyvää joulua
hassanilla aimbotissa vikaa hassanilla aimbotissa vikaa
tervetuloa toimistolle tervetuloa toimistolle
Tony Tiikeri seikkailee Tony Tiikeri seikkailee
lontoo lontoo
Suomen presidentit Suomen presidentit
tonttujen konemetsä :D tonttujen konemetsä :D
mun duuni mun duuni
gta moscowa gta moscowa
Diary of a Tard Wrangler 1 Diary of a Tard Wrangler 1
 554 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.12.2024 17:03:54
[ + 6 - | ]

paluukyyti saapu :D

[75667] [fe8ccb749f6f5271.jpg] [0.06 MB] [554x625] [] []
fe8ccb749f6f5271.jpg

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)
12.12.2024 20:28:40
#665825 [+3] Piilota Suosittele

Laitettaiskin takas. Samoten Irak on täysin turvallinen maa, samoin Libya ja tietenkin myös Iran. Niissä on kaikissa nyt ihanan mukava islamistinen johtoporras joten ei muuta ku kalifaattia rakentamaan.

13.12.2024 03:07:57
#665889 [+1] Piilota Suosittele

>>665856
Mitä ny salaisia tietolähteitäni oon kattellu ja tarkkaillu niin jos Iranilla ei oo jo ydinasetta niin niillä on hyvin pian. Jutkuthan sano, että ne ei tuu koskaan sallimaan semmosta niin vaihtoehtoina on ihan avoin sota mitä Israel ei tuu voittamaan. Jos ei muuten niin Pakistan varmaan on halukas myymään muutaman nuken Iranille. Mää veikkaan, että viimeistään seuraavan viiden vuoden aikana lähi-idässä tullaan näkemään ydinsota. Oletan, että Iranilla on jo ydinaseita, ne vaan nyt kiihdyttää arsenaalin kasvattamista.

[ 4 viestiä | ]