Teki taidetta Teki taidetta
6 filmiä osa tree 6 filmiä osa tree
10.5. Kouvolassa 10.5. Kouvolassa
Hy00man p0rn Hy00man p0rn
Ryssät uuniin Ryssät uuniin
Hyvä pylle Hyvä pylle
Tissiä Tissiä
makee työkalu makee työkalu
italiassa italiassa
mun täytyy postaa mun täytyy postaa
Transformers pääsiäismuna Transformers pääsiäismuna
Verkossa Verkossa
Suomi nousuun Suomi nousuun
plip pläp plip pläp
Uusi pc Uusi pc
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Ihana nainen Ihana nainen
halusi kolikkonsa takaisin :D halusi kolikkonsa takaisin :D
Ihana nainen Ihana nainen
neekeröi neekeröi
Hiano Hiano
heimosenkeimo busted heimosenkeimo busted
@hapsi_ :den peukalo @hapsi_ :den peukalo
Ykänalle Ykänalle
 568 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 17.12.2024 13:18:29
[ + 1 | ]

wööö rtx tulille

[75879] [653ea83d1ed3a8ad.jpg] [0.34 MB] [1052x1052] [] []
653ea83d1ed3a8ad.jpg

paskaa

(159)  · 

alan wake

 · 

half life

(9)  · 

rekt

(24)
17.12.2024 16:12:14 | 16:17:58
#667093 [+2] Piilota Suosittele

Vitut ole 2004 OG versio, vaan päivitetty.
Vertaa tohon orkkikseen niin eroja kyllä löytyy ja vittuna.
Tossa 0:24 kohdassa sama mesta. Tota siiloa/vesisäiliötä
ollut edes orkkiksessa, eli paskaa puhuvat



Tossa on sulle hyvä RTX on/off vertailu

17.12.2024 18:24:15
#667138 [+3] Piilota Suosittele

>>667093
Arvasin että ilmestyt tähän kommentoimaan. Ryzen on ihan perseestä, mä hankin i7:n mun .308:n tilalle jolla pyörii pelit kunhan kysyy piippu oikeaan suuntaan.

21.12.2024 22:21:48 | 22:22:22
#668212 [+-] Piilota Suosittele

Jos lasketaan pelkät komponentit, @nakuankka , millä hinnalla pyörii GTA VI arviolta.

750W on ja 2Tb SSD on myös, ei tarvita koteloa tai mitään muuta kuin
muisti,
prossu,
emolevy,
näyttis
ja jos 750W ei riitä ni sitte 30 000 GW tms.

[ 8 viestiä | ]