Tuomiojakin desantti? Tuomiojakin desantti?
Työ aput Työ aput
verka verka
Näinhän se on. Näinhän se on.
semmosta semmosta
Maksetaan seuraavasta palkasta Maksetaan seuraavasta palkasta
pylly pylly
Koulukiusaaja saa turpaansa Koulukiusaaja saa turpaansa
kakkeli kakkeli
Apu casinolla Apu casinolla
ihana nainen ihana nainen
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa. Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa.
Itsevaltiaat Itsevaltiaat
Junes lokka ja Tiina Wiik Ranskassa Junes lokka ja Tiina Wiik Ranskassa
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Iloinen leski ja 128€ Iloinen leski ja 128€
Vappukuva naurunappulan ajoilta Vappukuva naurunappulan ajoilta
Jeesustaja Jeesustaja
Sänkky ala on pimeää Sänkky ala  on pimeää
Ihan työkuntoinen olet. Ei perusteita työttömyyskorvaukselle Ihan työkuntoinen olet. Ei perusteita työttömyyskorvaukselle
tanssi tanssi
Jeesus Jeesus
dollari dollari
 673 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.3 MB, 3 tiedostoa, 21.12.2024 03:34:30
[ + 4 - | ]

Eroavaisuus, kissa ja sekopää

[76061] [tiedosto_1.jpg] [0.21 MB] [1600x1600] [] []
tiedosto_1.jpg
[76060] [tiedosto_2.mp4] [0.77 MB] [720x1280] [5.23s] [] []
[76059] [tiedosto_3.png] [0.33 MB] [1080x819] [] []
tiedosto_3.png

politiikka

(102)  · 

kissa

(5208)  · 

pöllö

(32)  · 

hullu

(115)  · 

twitter

(175)
21.12.2024 14:08:05
#668037 [+-] Piilota Suosittele

Olen miettinyt, että onko nykyiset aselait oikeastaan ryssän hybridivaikuttamista jolla on saatu kansalaisilta käsiaseet ja muut vastaavat pois. Harrastaneisuuden näyttö on aika haastavaa ja aikaa vievää hommaa, mutta siitä, ettei aseita saisi enää ollenkaan olisi noussut isompi haloo.

21.12.2024 18:41:32
#668116 [+-] Piilota Suosittele

Mitä niillä yöpäivystyksillä tekee? Normaali kansalainen nukkuu öisin, eikä kekkuloi rasittamassa terveydenhuoltoa. Sitä paitsi jos päivystyksen olisi tarkoitus toimia öisin, sitä kutsuttaisiin yövystämiseksi.

21.12.2024 20:45:38
#668157 [+-] Piilota Suosittele

>>668037 Sillon pariisin terroristi iskun jälkeen ei tainnu mennä viikkoakaan,
kun oli paperit pöydällä, missä esitettiin kaikkien puoliautomaattisten aseiden
kieltoa. Eli se oli ollut jo olemassa ja tuotiin julki ihanan tekosyyn varjolla.

Ei mennyt onneksi läpi sellaisenaan, mutta tuo todisteluhomma ja
ns. ervalippaat ovat perua siitä, että yrittivät kuitenkin jo kertaalleen.

Hankkeet lyijykiellolle ovat ihan samaa perua, kun edellinen yritys
ei tuottanut toivottua tulosta, joten vaihdetaan taktiikkaa
epäsuoremmaksi, niin se ei ole niin avointa aseiden kieltoa.

Haitta harrastukselle ja metsästykselle on kuitenkin hyvin
ilmeinen. Siinämielessä venäjän tilanne onneksi laittoi projektia
jäihin. Kukaan ei muuten kuin huonolla vitsillä enää pääse väittämään,
että meillä ei olisi turvallisuusuhkaa venäjän suunnasta.

Ja riittävä tuotanto patruunoille ei onnistu vain valtionpuolesta ilman
olemassa olevaa siviilituotantoa.

Saa väittää foliohattuiluksi, mutta yllättyisin enemmän, jos noiden
hankkeiden rahotteista ei etsimällä löydy mitään viittausta
venäjään.

22.12.2024 11:43:35
#668390 [+-] Piilota Suosittele

>>668157
Allekirjoitan väitteesi pääosin. Muilta osin ei ole parempaakaan tietoa.

Mutta se että nyt annetaan rahaa ampumaradoille ei paljoa lohduta jos esimerkiksi ensimmäistä käsiasetta saa hakea aina vähintään kaksi kertaa. Kuiten yksi hakemus maksaa sen 113€ ja ens vuonna enempi. Ei noita huvikseen haeta.

En toki myöskään kannata ameriikan mallia jossa kaikki saa mitä haluaa heti kun haluaa. Mutta nykyinen käytäntö tekee harrastuksen aloittamisen erittäin vaikeaksi ja harrastamisen esimerkiksi patruunoiden omistamisen osalta mahdottomaksi.

[ 4 viestiä | ]