Mulla ei ollut koskaan Nipa Kuusnepaa, mutta Gamecube, PS3, Xbox, Xbox 360, Xbox One ja Ja Xbox Series X löytyy kämpästä tälläkin hetkellä. Tosin vain Series X on aktiivisessa käytössä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
..I've come to play with you again
Etkös sä tätä toivonut
Gachimuchi racing
Kiitos Mario
kissa ja hattu
Bond, James Bond
Chuck Norris ei ole mikään super mario
salakuljetuksen mestari
Mää muistan
supernintendo
Kapitalistinen tarina
SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle)