Hyvää paskaa Hyvää paskaa
Oispa kesä Oispa kesä
Perinteinen mazdalaatikko Perinteinen mazdalaatikko
kiillotushommia kiillotushommia
sinne meni kaapelit sinne meni kaapelit
hyvä kasvatus hyvä kasvatus
angel wicky angel wicky
𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹 𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹
motivaatio motivaatio
Siis tänään Siis tänään
luolasto luolasto
Vielä lisää tissiä lauantaihin! Vielä lisää tissiä lauantaihin!
walking in the ehr walking in the ehr
jos ei heilaa helluntaina jos ei heilaa helluntaina
näin on näin on
Apustaja world Apustaja world
@Nakuankka :delle tiedoksi @Nakuankka :delle tiedoksi
Videokommentti Videokommentti
vasemmisto setit vasemmisto setit
joulupukki vierailee nakuankan luona. joulupukki vierailee nakuankan luona.
Liukkari ja Yle Liukkari ja Yle
Lumityöt Lumityöt
panoluukku panoluukku
jouluvalokausi jouluvalokausi
 527 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto, 02.01.2025 21:46:49
[ + 1 | ]

Oi aikoja

[76586] [d7a2282064a19bc6.png] [0.57 MB] [582x803] [] []
d7a2282064a19bc6.png

nintendo

(42)  · 

lanit

 · 

bond

(11)
02.01.2025 22:03:15
#671065 [+2] Piilota Suosittele

Golden eyeta tuli pelattua jokunen tovi N6nepalla, Sega saturaation suosikki oli Tomb Raider, mutta helvetti että ne grafiikat sattuisi nyky silmiin.

04.01.2025 22:10:23
#671371 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ei ollut koskaan Nipa Kuusnepaa, mutta Gamecube, PS3, Xbox, Xbox 360, Xbox One ja Ja Xbox Series X löytyy kämpästä tälläkin hetkellä. Tosin vain Series X on aktiivisessa käytössä.

[ 3 viestiä | ]