Double K.O Double K.O
roskakuski roskakuski
magnumi magnumi
"Metsässä" (dub) "Metsässä" (dub)
Muutama webm 35 Muutama webm 35
Kamoon, nyt mennään Kamoon, nyt mennään
Rusinat rasahtelee Rusinat rasahtelee
kiva darra kiva darra
pariskunta pariskunta
Verhot on yliarvostettuja Verhot on yliarvostettuja
tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak
tyypillistä, maanantai tyypillistä, maanantai
Maailmojentekijät tietää... Maailmojentekijät tietää...
Elmer1 :denin työpaikka Elmer1 :denin työpaikka
menetkös siitä :> menetkös siitä :>
Gang Rape! Gang Rape!
ostakko perrää? ostakko perrää?
Volmari ja norjalainen<33 Volmari ja norjalainen<33
Kissaihmiset ja seniiliparrat Kissaihmiset ja seniiliparrat
Perhepotretti Perhepotretti
Taustakuva Taustakuva
Three sizes, fits all :3 Three sizes, fits all :3
Herra kapteeni. Herra kapteeni.
Erilainen kukkanen Erilainen kukkanen
 540 näyttökertaa, 1 viesti, 2.91 MB, 1 tiedosto, 04.01.2025 23:59:14
[ + 0 | ]

Modernin euroopan uusivuosi

[76685] [db1a4a7f303e6311.mp4] [2.91 MB] [540x960] [23.90s] [] []

uusivuosi

(23)  · 

raketti

(43)
05.01.2025 00:40:39
#671404 [+5] Piilota Suosittele

Lapsoset vain keppostelee...

Samaan aikaan suomessa hesari valittaa kun irakilainen, perheineen on pettynyt suomeen ja palaa takaisin irakiin.
https://alasin-delivery.datadesk.hs.fi/fe54d705-b30b-44fd-b0eb-d69c6d533849/index.html
(maksumuuri tekstillä, mutta voi kuunnella ilmaiseksi)

Hesarin mukaan rasismi on syynä että irakilaiset lähtee takaisin irakiin tekemään töitä, kun ei suomessa saa tehdä töitä...

Minä en itke kyyneltäkään, yhdenkään pakolaisen palatessa kotimaahansa, päinvastoin onnea oman kotimaansa rakentamiseen.

[ 1 viestiä | ]