Talla Talla
Rin tin tin Rin tin tin
Teki tempun Teki tempun
Autossa omaa kivaa Autossa omaa kivaa
Luolastolainen Luolastolainen
Hyhä asennus Hyhä asennus
Voi, älä itke Voi, älä itke
greta greta
Ea-nāṣir, kusipäämulkku! Ea-nāṣir, kusipäämulkku!
Digimulkku Digimulkku
Sähkö Sähkö
Jekku Jekku
vähän kakkaa lattialla vähän kakkaa lattialla
Paska Park Paska Park
kuulaa ja korppua kuulaa ja korppua
minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa
Yön Timo Yön Timo
Your body, my choice Your body, my choice
Esihistoriallisen huonot hampaat joo Esihistoriallisen huonot hampaat joo
universal niggers universal niggers
Kata Kata
Drepinin Fankki Drepinin Fankki
MURICA MURICA
läskipaska söi kaiken läskipaska söi kaiken
 614 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 06.01.2025 17:23:13
[ + 5 | ]

Elon servaa

[76739] [Elon_musk.png] [0.23 MB] [1179x946] [] []
Elon_musk.png

elon musk

(40)  · 

vassari

(122)  · 

hieno mies

(14)
06.01.2025 18:21:08
#671695 [+5] Piilota Suosittele

kundilla niin paljon löysää rahaa että voi paskapostailla päivät pitkät intternetsissä :D voittaisinpa eurojaskassa niin voisin vetää kokkelia luxushuorien tisseiltä ja toisella kädellä capslockittaa paskaa internettiin

06.01.2025 20:11:12
#671717 [+1] Piilota Suosittele

>>671686
Oot sinäkin kyllä yks vitun kehitysvammanen :D

Henkilö A väittää vakavia syytöksiä asiasta X Henkilöstä B ilman minkäänlaisia todisteita

Henkilö B sanoo että turpa kii vammanen

Norjis pitää Henkilö A:ta hienona ihmisenä ja Heinklö B:tä typeränä


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

06.01.2025 20:29:24
#671728 [+-] Piilota Suosittele

>>671724
Jaa mitenhän en ymmärtäny? Juurihan ymmärsin "satiiris ja ironias" koska sanoit elonia fiksuks vaikka tarkotit että se on tyhmä. Mitä vittua sä kehitysvammanen kuolaat :D?

06.01.2025 20:31:47
#671729 [+-] Piilota Suosittele

>>671686 En pidä Muskia mitenkään erityisen fiksuna, vaikkakin on bisnespuolella ollut monesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja usassa pitsti rahansa likoon oikean hevosen puolesta.. ainoo virhe tossa vastauksessa oli, että se tuhlasi aikaansa vastaamiseen ton jonin sekoiluun.

06.01.2025 20:43:44
#671734 [+-] Piilota Suosittele

>>671732
Eli siis tarkotitkin että Musk on fiksu? Miten on satiiria tai ironiaa sanoa että Musk on fiksu ja tarkottaa että Musk on fiksu :D? Noh tiedä näistä kehitysvammasista kuolaajista.

06.01.2025 21:22:55
#671755 [+1] Piilota Suosittele

>>671752
Ei oo omia sanoja. Käytän näit sanoja joita maailmassa on ollu aiemminkin. Taino, oikeestaan kerran keksin yhe oma sana päästä ku jekutin nakua, mutta se taitaa olla ainut kerta ku oon keksiny oman sanan päästäni. Tai oikeestaan ideana oli käyttää sitä keskustelussa pointtina, mutta se meni sillee että en jaksanu täsmentää jälkikätee :D

06.01.2025 21:42:57
#671782 [+1] Piilota Suosittele

>>671770
Oon kyllä huomannu että sun tajunassa on hieman komplikaatioita. Ja sillä ei varmaan ois kauheesti väliä jos et ois niinkin ihana ihminen joka toivoo muiden kuolemaa ja esittää tappouhkauksia yms.

[ 12 viestiä | ]