Ihana nainen Ihana nainen
Teki drinkin Teki drinkin
Erikoinen performanssi Erikoinen performanssi
Näpit irti Näpit irti
Adolf Hitler Uunona Adolf Hitler Uunona
Moponrassaajien idolit Moponrassaajien idolit
Hyvää Star Wars päivää Hyvää Star Wars päivää
Luolaston kokit vauhdissa Luolaston kokit vauhdissa
Oletko sinäkin aina haaveillut tästä? Oletko sinäkin aina haaveillut tästä?
Ilolintu Ilolintu
Tissi Tissi
Tappelu Tappelu
Suomi nousuun Suomi nousuun
Lippulappu ja Kuopion maja Lippulappu ja Kuopion maja
Komiat on maisemat Komiat on maisemat
Ap in te ääs Ap in te ääs
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
Tanssimusiikkia Tanssimusiikkia
Ei se ole tyhmä joka pyytää Ei se ole tyhmä joka pyytää
Kusella Kusella
Uusi pulloteline Uusi pulloteline
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Ihanat naiset Ihanat naiset
Teki taidetta Teki taidetta
 594 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(351)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]