Hallelujaa Hallelujaa
Rant Rant
Excel Excel
Lahjakkaita esittelijöitä Lahjakkaita esittelijöitä
Love is love Love is love
BLM BLM
Enso Enso
muurhaisleijona muurhaisleijona
Vanhassa vara parempi Vanhassa vara parempi
ultimaattiset utareet 2 ultimaattiset utareet 2
Ryppy jakaa viisautta osa X Ryppy jakaa viisautta osa X
Rasistiset DMT hallusinaatiot Rasistiset DMT hallusinaatiot
Somekouluttaja 🤣 Somekouluttaja 🤣
femititsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD femititsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Ilkeä pila Ilkeä pila
homeless gooby homeless gooby
Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
haavemaa haavemaa
Sanna vähän neuvotteli! Sanna vähän neuvotteli!
"Parempia" ihmisiä ❤ "Parempia" ihmisiä ❤
Sopiva vertauskuva Sopiva vertauskuva
Helvetti Helvetti
 594 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(351)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]