Jäi kaipaamaan Jäi kaipaamaan
He dead He dead
Kolmatta jalkaa asentamassa Kolmatta jalkaa asentamassa
Teknologian Riemuvoitto Teknologian Riemuvoitto
Ufot hengailee välikatossa Ufot hengailee välikatossa
salainen lokero salainen lokero
korso in only korso in only
Ricardo Ricardo
Antoi kaverille lelun Antoi kaverille lelun
He mad He mad
Sitä saa mitä tilaa Sitä saa mitä tilaa
Animemuskelimaija Animemuskelimaija
se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti
:---D :---D
Trollibussi Trollibussi
Nippu kyrpiä Nippu kyrpiä
mitäs siinä kuvaat >:3 mitäs siinä kuvaat >:3
Täällä sattuu vahinkoja Täällä sattuu vahinkoja
Melkein elävä legenda Melkein elävä legenda
Löysi aarteen Löysi aarteen
rusakko vai metsäjänis? rusakko vai metsäjänis?
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3 Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3
Vorlon Vorlon
Ilmailu Ilmailu
 604 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 15.01.2025 08:15:32
[ + 3 - | ]

Hulluja nuo demokraatit

[76974] [azx2NGZ_700b.jpg] [0.16 MB] [700x1867] [] []
azx2NGZ_700b.jpg

usa

(202)

politiikka

(102)
15.01.2025 19:14:50
#673369 [+2] Piilota Suosittele

Eli toisinsanoen demokraatit ajattelevat varsinkin naisten parasta kun miehet saavat osallistua naisten kisoihin. MITÄ VITTUA?! Ei ihme, että niinkin vastuuton idiootti republikaani on presidenttinä kohta, ja on perkele, että meidän seuraava hallitus on vihervasemmistolainen.

16.01.2025 00:14:43
#673466 [+2] Piilota Suosittele

>>673369 Ei tarvitse olla yliopiston proffa, kun ympärillä on ihan oikeita
idiootteja erottuakseen edukseen. Jenkeissä tuo vaalitulos ei varsinaisesti
yllätä ottaen huomioon, että mitä kaikkea siellä on mennyt alamäkeen
demokraattien viimeisen kauden aikana.

Luonnollisesti talousasioihin
ei isommin ole ollut vaikusvaltaa, mutta tuo yleinen asenne agenda kykyä
tärkeämpänä on ollut iso asia joka on alkanut hiertää tavan tallaajan kengässä
kokoajan vain pahemmin. Aivopieruina juurikin nuo miehet naisten sarjoissa ja
dragit lasten keskellä satuja lukemassa.

Talous on mitä on, mutta veikkaan, että kusessa ollaan valtiontalouden kannalta
aika huolella, jos tähän saadaan perään hyvinkin vihervasemmistolainen hallitus
seuraavaksi.

16.01.2025 02:40:50
#673509 [+-] Piilota Suosittele

>>673466
Juuri näin! Ikävä kyllä 😢

Onks sulla automaattinen rivitys puhelimessa käytössä, ota se pois. Jos rivität tekstin tahallaan noin, ymmärrä että se miten se näkyytässä kirjoitettaessa, ei edusta sitä miltä se näyttää julkaistuna.

[ 5 viestiä | ]