Arska ja kamu Arska ja kamu
täällä on kiva kipeillä :3 täällä on kiva kipeillä :3
aki ja markku aki ja markku
hei,minä olin katsomassa sitä >:3 hei,minä olin katsomassa sitä >:3
miten pakata kissa miten pakata kissa
#RasismiPoisSuomesta #RasismiPoisSuomesta
Ylioppilasjuhlat. u coming? Ylioppilasjuhlat. u coming?
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
vähän yli kengällinen kissoja vähän yli kengällinen kissoja
kylpyläloma :3 kylpyläloma :3
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
Laiskat savannipäivät Laiskat savannipäivät
"It's raiding time." "It's raiding time."
lisää ruokaa -_- lisää ruokaa -_-
ledien tehokkuus ledien tehokkuus
mikäs myyrä siellä on :3 mikäs myyrä siellä on :3
Kana Kana
Mitä se sanoo? Mitä se sanoo?
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
vitun jooseppi vitun jooseppi
aamen aamen
Kävi kimppuun Kävi kimppuun
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
 603 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 15.01.2025 08:15:32
[ + 3 - | ]

Hulluja nuo demokraatit

[76974] [azx2NGZ_700b.jpg] [0.16 MB] [700x1867] [] []
azx2NGZ_700b.jpg

usa

(202)

politiikka

(102)
15.01.2025 19:14:50
#673369 [+2] Piilota Suosittele

Eli toisinsanoen demokraatit ajattelevat varsinkin naisten parasta kun miehet saavat osallistua naisten kisoihin. MITÄ VITTUA?! Ei ihme, että niinkin vastuuton idiootti republikaani on presidenttinä kohta, ja on perkele, että meidän seuraava hallitus on vihervasemmistolainen.

16.01.2025 00:14:43
#673466 [+2] Piilota Suosittele

>>673369 Ei tarvitse olla yliopiston proffa, kun ympärillä on ihan oikeita
idiootteja erottuakseen edukseen. Jenkeissä tuo vaalitulos ei varsinaisesti
yllätä ottaen huomioon, että mitä kaikkea siellä on mennyt alamäkeen
demokraattien viimeisen kauden aikana.

Luonnollisesti talousasioihin
ei isommin ole ollut vaikusvaltaa, mutta tuo yleinen asenne agenda kykyä
tärkeämpänä on ollut iso asia joka on alkanut hiertää tavan tallaajan kengässä
kokoajan vain pahemmin. Aivopieruina juurikin nuo miehet naisten sarjoissa ja
dragit lasten keskellä satuja lukemassa.

Talous on mitä on, mutta veikkaan, että kusessa ollaan valtiontalouden kannalta
aika huolella, jos tähän saadaan perään hyvinkin vihervasemmistolainen hallitus
seuraavaksi.

16.01.2025 02:40:50
#673509 [+-] Piilota Suosittele

>>673466
Juuri näin! Ikävä kyllä 😢

Onks sulla automaattinen rivitys puhelimessa käytössä, ota se pois. Jos rivität tekstin tahallaan noin, ymmärrä että se miten se näkyytässä kirjoitettaessa, ei edusta sitä miltä se näyttää julkaistuna.

[ 5 viestiä | ]