nyt nukkumaan nyt nukkumaan
Perjantai tytteli Perjantai tytteli
läski läski
olen oomeena olen oomeena
tekoäly auttaa opastaa tekoäly auttaa opastaa
Töhertelyä Töhertelyä
ei suju ei suju
juutalaiset juutalaiset
Yhteiset puuhastelut Yhteiset puuhastelut
lesoilua lesoilua
Viimeinen voitelu Viimeinen voitelu
hyvää huomenta hyvää huomenta
reikä reikä
kakkuvaras kakkuvaras
Ihana nainen Ihana nainen
Rannalla Rannalla
Tissit Tissit
Luolastolainen homo Luolastolainen homo
pimeys tuijottaa pimeys tuijottaa
snickers snickers
välitön asiakaspalaute välitön asiakaspalaute
Tööttäilyä Tööttäilyä
Valupertin rottailu Valupertin rottailu
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
 566 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.14 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 18:27:47
[ + 1 | ]

yrittävät jeccua

[77290] [5e81d31c0a2cd4da.png] [1.14 MB] [1080x2011] [] []
5e81d31c0a2cd4da.png

eu

(63)  · 

kusettaa

(8)  · 

aina

(10)
24.01.2025 00:43:15
#675484 [+2] Piilota Suosittele

Kuka tämmöstä nyt muka vastustais jos ei ois mitään salattavaa? Mullakaan ei oo ovissa lukkoja niin saa kuka tahansa tulla kylään koska tahansa syystä mistä tahansa.

24.01.2025 00:51:33 | 00:51:59
#675488 [+2] Piilota Suosittele

>>675484
Mä oon miettiny samaa (siis en sarkasmilla mulkku), ei mulla ole täällä mitään mielekästä varastettavaa. Kassakaapissa on, mutta kukaan ei sitä edes löydä jos joku edes tietää että täällä on kassakaappi joka painaa yli 3 tonnia ja jonka salasanasta tiedän vain puolet..

24.01.2025 02:51:46
#675527 [+-] Piilota Suosittele

>>675521
Mää oon lukenu niin paljo nakuankkaa, että tiedän ketä ei palkata. Se ranskis Don Rosan sarjakuvista, sen vois palkata, mutta arvotavara sisällä on hyödytöntä jos sitä ei voi käyttää kuin omistaja. Jotkut luulee että varastetun kultaharkonkin voi sulattaa ja siten myydä jäämättä kiinni.

24.01.2025 03:49:10
#675550 [+-] Piilota Suosittele

>>675527
Tietenki voi. Mää oon lukenu Akkareita varmasti jo palijon pitempään ku nää niin kyllä niissäki kaivetaan lapiolla jättimäisiä kultakimpaleita, että elä tuu opettaan äitiäs nussimaan, poika.

24.01.2025 05:45:53
#675597 [+-] Piilota Suosittele

>>675580
Ehkä, mutta se sentään oli herraskainen neito ja toi mulle palkkioks tupakkaa ja kaljaa. Sitä paitti mäpä oon lukenu kaikki Herpésin Hintti - sarjikset. Niissä Kapteeni Hardcock seikkailee ystävänsä kanssa ympäri maailman meriä.

24.01.2025 06:36:49 | 06:39:55
#675616 [+-] Piilota Suosittele

>>675606
Ite asiassa oon äitini ja äitini isän jälkeläinen. Mut tunnettiin aikasemmin tanssijana sekä Suomenlinnan turistina. Sen jälkeen siirryin hengellisempiin asioihin ja kirjoitin kirjan Suomen ja suomalaisten historiasta. Kerroin myös Joulupukista ja tontuista sekä enkeleistä ohimennen.

[ 12 viestiä | ]