possu :3 possu :3
Viikon luontoääni Viikon luontoääni
Greta metal Greta metal
vanhat kaverukset vanhat kaverukset
kommunisti kommunisti
Haluaisinko parvekkeelle? :3 Haluaisinko parvekkeelle? :3
Pahin mahdollinen Pahin mahdollinen
Mainos Mainos
mr pihville omistettu mr pihville omistettu
Vaimot Vaimot
Kung-fu mestari Kung-fu mestari
super upee nakkitalo super upee nakkitalo
Kiinassa ei ole valemediaa Kiinassa ei ole valemediaa
rikkinäinen koira rikkinäinen koira
Mitä työ haluatta? Mitä työ haluatta?
vitun salapoliisi vitun salapoliisi
Antti Sissijuusto Antti Sissijuusto
Kurdit Normandiassa Kurdit Normandiassa
pienennystemppu pienennystemppu
Göran Göran
Spice Spice
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
ES on elämä ES on elämä
Raapimapuu Raapimapuu
 535 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.73 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 22:50:59
[ + 2 | ]

ebin

[77446] [99550577030ff26a.mp4] [2.73 MB] [480x854] [22.60s] [] []

homo

(633)  · 

palestiina

(50)  · 

turpaan

(49)  · 

transu

(158)
27.01.2025 23:22:52
#676613 [+4] Piilota Suosittele

>>676606 Jos joku asia sattuu pollaan tänäpäivänä on juurikin tuo
sateenkaariporukan liputus jonkun hiekkamaan puolesta.

Vaikea nähdä eroa, että siat alkaisivat protestoida, miten lihansyönti
on kaikkien oikeus ja atriaa ei saa boikotoida.

Ei ihminen oikeasti vain ymmärrä...

27.01.2025 23:48:56
#676630 [+3] Piilota Suosittele

>>676613
Transuilu, homous oli vielä bout 50-v sitten mielensairauksia.

Ihan samalla tavalla toimii loiset jotka saavat saaliseläimet hakeutumaan saalistajan näkökenttään, kuten Toxoplasma gondii.

Jos jotain haluaa oppia tästä idiotismista, olisi hyvä jos nämä mielenvikaiset homot/transut/jne irakin / gazan puolesta protestoijat katsoisivat miten esim.iranissa, afganistanissa, irakissa, pakistanissa, indonesiassa ja jordaniassa joukko parannetaan heidän kaltaisiaan hirttämällä, heittämällä katolta, kivittämällä, raipan iskuilla ja tietenkin ak-47 7,62mm buranalla.

Niin kauan katsottava näitä pätkiä kunnes ymmärtävät miksi ei kannata puolustaa omaa tulevaa vihaajaansa.

Jos ei oppi vieläkään mene perille, niin tutustumis matka kyseiseen kulttuuriin heiluttelemaan sateenkaari - trans - mitä lie lippua ja taitaa pelkkä meno lippu riittää, paluu sitten sinkki boxissa, jos siis jotain jää jäljelle.

27.01.2025 23:59:11 | 23:59:43
#676637 [+1] Piilota Suosittele

The Scientific-Humanitarian Committee was founded by Magnus Hirschfeld in Berlin in May 1897, to campaign for social recognition of lesbian, gay, bisexual and transgender people, and against their legal persecution. It was the first LGBT rights organization in history.


The World League for Sexual Reform was a League for coordinating policy reforms related to greater openness around sex. The initial groundwork for the organisation, including a congress in Berlin which was later counted as the organisation's first, was orchestrated by Magnus Hirschfeld in 1921. It officially came into being at a congress in Copenhagen in 1928.


Hirschfeld was born in Kolberg in Pomerania to an Ashkenazi Jewish family

28.01.2025 00:32:36 | 00:35:18
#676657 [+2] Piilota Suosittele

>>676630 Naamakirjan puolella valitettavasti on ollut kohtaamisia parin
totaalisen elämästä vieraantuneen kanssa, joilla on ollut palestiinan ja sateenkaari
liput molemmissa käsissä.

Arvaan vain, onko ensimmäinen kysymys ollut, että tiedätkä mitä tapahtuu, kun
tuota värikästä lippua heilutat gazan keskustorilla.
Siihen on saanut parhaimmillaankin väkinäistä vikinää, että ikävää kun
ihmiskunnassa on sellaisia erimielisyyksiä.

Siis tajuat, että mitä noille vähemmistöille tehdään ja tuet silti, koska
aatetta pitää väkisin levittää vaikka paikanpäällä lähtisi henki ekan vartin aikana ?

Siihen ei sitten enää mitään älylliseksi laskettavaa saa vastaukseksi takaisin.
Lyhyesti reeeeeeeeee tasoista vuodatusta, kuinka minä olen paskiainen rasisti jne...

En kykene enkä kyllä oikeastaan edes halua ymmärtää tuollaista järjenjuoksua
joka on omaa terveyttä ja hyvinvointia vastaan.

28.01.2025 23:34:33
#676886 [+-] Piilota Suosittele

Tota vitun ihmissaastaa ei saa päästää eurooppaan, ja jo tullut pitää hävittää, puhun molemmista. Nyt päättäjät tekevät meille ja itselleen tätä:

[ 8 viestiä | ]