Timppa lähtee Timppa lähtee
Luovuta varastetut esineesi Luovuta varastetut esineesi
Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä
Tulkaa mua päin Tulkaa mua päin
Naurattaa Naurattaa
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
loppukuu lähestyy loppukuu lähestyy
Sormeilua Sormeilua
ei menny valoista ei menny valoista
Janinan ihanat tissit pienessä pakkasessa Janinan ihanat tissit pienessä pakkasessa
kumpi näyttelijä kumpi näyttelijä
Emmä jaksa Emmä jaksa
Elukoita Elukoita
Naapurin ydinturvallisuus on nro1 Naapurin ydinturvallisuus on nro1
Tappava ase Tappava ase
Terveiset suomen eduskunnalle Terveiset suomen eduskunnalle
Nyrkkeilysäkki Nyrkkeilysäkki
hämis hämis
Housut Housut
Super mäiskis veljekset Super mäiskis veljekset
Linnunpaska Linnunpaska
ayy lmao ayy lmao
tarja sinä rakas tarja sinä rakas
Läski pasq Läski pasq
 606 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.6 MB, 1 tiedosto, 02.02.2025 18:59:12
[ + 2 - | ]

stihl

[77665] [stihl.png] [1.6 MB] [1029x977] [] []
stihl.png

stigl

 · 

moottorisaha

(26)  · 

terä

(6)  · 

pieni

(43)
02.02.2025 21:13:54
#678021 [+-] Piilota Suosittele

>>678020 Oli positiivinen kokemus tuossa viimesyksynä, kun oli kaverilta
lainassa ryobin akkusaha. Ei yskiny eikä takellellut 30-40cm mäntyrunkoja pätkiessä.
Samalla tahdilla ellei jopa paremmin upposi kuin tavan bensasahalla.

Plussaa siitä, että napista käyntiin ja merkittävästi hiljaisempi.
Ei ehkä rankametsälle viellä, mutta noin suhteellisen kevyeen katkomis/kaatamishommiin
ei valittamista muusta, kuin 500-600e hintalapusta mitä sellainen kustantaa.

[ 7 viestiä | ]