Virolaiset on vähän erilaisia Virolaiset on vähän erilaisia
kalle kalle
Kylä-Harakka Kylä-Harakka
Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Terävintä kärkeä.. Terävintä kärkeä..
päätöntä menoa päätöntä menoa
Vanhan koneen aarteita 2 Vanhan koneen aarteita 2
Uitmester Uitmester
Nyt löytyy Nyt löytyy
Luolaston suvakki JIDF kiipparisoturi Luolaston suvakki JIDF kiipparisoturi
Yle propagandaa taas 10. Yle propagandaa taas 10.
SS market SS market
Qxir - Aimo Koivunen Qxir - Aimo Koivunen
Poliisi liemesse Poliisi liemesse
Venäläisen hakkeriryhmän juliste.. Venäläisen hakkeriryhmän juliste..
Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
Huono muisti. Huono muisti.
hatsapuri vedessä hatsapuri vedessä
Oli teetä Oli teetä
kelan konttori irakissa jo valmiina. kelan konttori irakissa jo valmiina.
Vingu sika vingu Vingu sika vingu
turreja turreja
 722 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 03.02.2025 18:42:16
[ + 1 | ]

lakkovahti

[77704] [lakkovahti.png] [1.23 MB] [717x1108] [] []
lakkovahti.png

lakkovahti

 · 

rahtihame

(29)  · 

manne

(192)  · 

sdp

(559)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

kelarotta

(93)  · 

asumistuki

(47)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

päiväraha

(14)  · 

rosvo

(85)  · 

veronkiertäjä

 · 

rikollinen

(111)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

haittasuomalainen

(59)
03.02.2025 22:14:11
#678175 [+-] Piilota Suosittele

>>678154 jos tarkkana ollaan niin kaikilla lakkovahdeilla ole virkaa vaan työsuhde :) nus nus
Mitä työtaistelun se semmonen lakkoilu olisi jos kaikki menisi normaalisti töihin? Lyhyesti sanottuna ei ainakaan paranna työoloja

04.02.2025 05:39:37
#678250 [+1] Piilota Suosittele

>>678154
Ne on niitä runkkareita jotka pitää yllä laittomia henkilörekistereitä joita sitten jakavat kavereilleen. Tossa joku päivä sitten oli Ilta-Lesbossa juttu missä toimittelija väitti ihan pokkana, että lakon alle kuuluvissa työpaikoissa ei saa käydä duunissa edes liittoihin kuulumattomat. No tottakai siitä joku bongas sen valheen ja kysy ilta-paskalta, että tarkotuksellako te valehtelette. Ei menny kauaa niin koko se paskalehden juttu oli poistettu.

Eikä etes liiton jäsenten tarvi noudattaa liiton ohjeita. Toki ne voi erottaa jos haluavat, mutta Loimaan kassa se vaan on kummasti ruvennut porskuttamaan vuoden sisällä.

05.02.2025 04:21:55
#678499 [+-] Piilota Suosittele

>>678311
Kyllä se niin menee, kun mennään tarpeeksi pitkälle.
Lakon osuessa työnantaja voi asettaa työsulun, jolloin työt loppuu myös liittoon kuulumattomilta.
Näitä odotellessa.

[ 7 viestiä | ]