no se oli ajan haaskausta no se oli ajan haaskausta
Tiedät et' oon viaton Tiedät et' oon viaton
Ainakin asenne kunnossa Ainakin asenne kunnossa
Windoze login pwd remove Windoze login pwd remove
Varoitusmerkki Varoitusmerkki
Repon lempikolikot: Sigismund III:n neljännestaaleri Repon lempikolikot: Sigismund III:n neljännestaaleri
Australialaista pekonia Australialaista pekonia
Marinin etunoja Marinin etunoja
kiipeilyä kiipeilyä
Muigea Muigea
Balls of steel Balls of steel
corona corona
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
Corona Corona
Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen? Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen?
hyvä että Uusimaa on eristetty näistä hyvä että Uusimaa on eristetty näistä
Etätyöt on kivoja Etätyöt on kivoja
Muutama webm 41 Muutama webm 41
Nii, perkele Nii, perkele
Aurajuustokossu 5/5 Aurajuustokossu 5/5
kuha on uudella maalla kuha on uudella maalla
Korona on helppotapaus Korona on helppotapaus
hehe hehe
Bow wow Bow wow
 741 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:39:20
[ + 9 | ]

valupertin viikonloppu

[78204] [hyva_viikonloppu.png] [0.62 MB] [453x604] [] []
hyva_viikonloppu.png

valupertti

(87)  · 

sammunut

 · 

lohi

(24)  · 

kalja

(270)  · 

viina

(136)  · 

alkoholi

(95)  · 

perjantai

(80)  · 

viikset

(26)  · 

pallit

(92)  · 

alasti

(84)  · 

naku

(8)  · 

sombrero

20.02.2025 00:57:07
#681618 [+1] Piilota Suosittele

>>681541
Jos mää muistan oikeen sää vapautat ne kalat eli catch and release...? Onks... onks nille tota... onks nille joku sellanen syy...

...miksi sä et syö niitä? :DDD

20.02.2025 01:09:51
#681619 [+1] Piilota Suosittele

>>681618 Koska siitä kurapurosta nostetut kalat maistuu sille kuralle. Ja ku menee murtoveteen uisteleen, nii sieltä harvemmin saa yhtään mitään, koska mesta on sen verran ylikalastettu.

Taatusti sieltä murtovedestä kalaa saisi, mutta olen luonteeltani hauenmetsästäjä. Tosin olen alkanut kyseenalaistaa koko touhun. Perkele eläinrääkkäystä se on.

[ 10 viestiä | ]