Jaha, metronkuljettaja uutistehtailija P.Wikblad on taas saanut havaintojaan läpi hs:lle, IS:lle, tai LV:lle. Jätkä yrittää tosissaan saada hesaria / muita lehtiä julkaisemaan uutisia hänen joka vitun huomaamasta asiasta, oli se sitten 20-vuotta vanha metrolippu vitriinin lasinvälissä, tai HSY:n ilmanlaadun mittaus asema(jota Patrick ei tiedä & ymmärrä).
[
4 viestiä
|
]
⭰
puhelu
Mitä vittua
Äärioikeisto se on uhka.
Pesulla
Ketä näitä ostaa?
ryppyreijän_ritari touhuaa
Vasemmistofantasiat
ruodsi
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Nyt on henki lähellä lähteä
Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa