lappeenranta lappeenranta
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
Huutista Huutista
Hähää, joudutte arvaamaan! Hähää, joudutte arvaamaan!
seppo googlaa seppo googlaa
pönttöpää pönttöpää
Hot Summer Hot Summer
Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen? Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen?
hello! hello!
Sonny Cornleone Sonny Cornleone
Paskareissu-Riihimäki Paskareissu-Riihimäki
Todellinen syy rajoituksiin? Todellinen syy rajoituksiin?
tulitikku tulitikku
nigga nigga
Sons of a.. Sons of a..
Kalliiksi tulee.. Kalliiksi tulee..
poiliittisia lupauksia poiliittisia lupauksia
Hyvin sutii! Hyvin sutii!
Sandels Sandels
Ruoka avun saalis 27.12. Ruoka avun saalis 27.12.
ninja ninja
kilju kilju
Ida Hulkko Ida Hulkko
MTV3 propagandaa. MTV3 propagandaa.
 466 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 13.03.2025 03:17:15
[ + 2 | ]

älä räplää

[79017] [209391616aef477d.jpg] [0.13 MB] [1052x781] [] []
209391616aef477d.jpg

auto

(729)  · 

kännykkä

(36)
13.03.2025 17:51:01 | 17:56:01
#686281 [+-] Piilota Suosittele

Saatan muistaa ihan omiani, mutta jos autossa oli oma lankapuhelin,
niin sitä sai käyttää ajonaikana, mutta kännykkää ei.
-94 vuoden c280:sessä oli keskikonsolissa nokian tekemä puhelinjärjestelmä.
Sinne meni tavan simkortti ja puhelimessa itsessään sama käyttöliittymä, kuin
3310:ssä. Jopa matopeli löyty :D

Edit: Ja kyllä. Puhelin toimi täysin normaalisti ja ratista sai vastattua
äänentoiston kautta ja mikrofoninin toimi. Jännä fiilis, kun nokiatune huutaa
autossa parkissa, jos joku yritti soittaa siihen.

-94 vuoden auto ja ominaisuuksia, joita ei 10 vuotta uudemmistakaan viellä löytynyt.
Kuvitella, vain että mitä tuo oli maksanut uutena aikanaan.

13.03.2025 19:23:09
#686301 [+1] Piilota Suosittele

>>686281 Muistaakseni laki ei kiellä erillisen luurin käyttöä puheluihin autossa, vaikka se ei olisikaan integroitu. Eli ei muuta kuin vanha Ericssonin lankapuhelin osiksi ja luuri plugilla kännykkään kiinni.

13.03.2025 23:37:19 | 23:37:40
#686364 [+2] Piilota Suosittele

>>686301
:D Joo ei varmaan tulis sakkoa, mutta tuo kuva on ihan oikein. NCAP vähentää yhden tähden viidestä automaattisesti jos autossa on tuollainen naurettava ja vittumainen härpäke, ja NCAP on autolehdissä hyvin arvostettu. Tuohan on sama ku tekstais, joo okei kirjottais ajaessa joka on vielä puheluakin vaarallisempaa >=(

[ 3 viestiä | ]