Palkankorotus Palkankorotus
Tulikettu on itseasissa musta, mutta joo Tulikettu on itseasissa musta, mutta joo
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Tilaisuuteni on tullut Tilaisuuteni on tullut
Ananas Ananas
Elmer1 :deniä metsästän :) Elmer1 :deniä metsästän :)
Ismo servaa pitkätukkaiset miehet :D Ismo servaa pitkätukkaiset miehet :D
Pekonimies Pekonimies
muupi pekka muupi pekka
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Perse Perse
anime anime
aku ankkaa naurattaa aku ankkaa naurattaa
Hauskaa Hauskaa
Vastarannan kiisket. Vastarannan kiisket.
Rex Orange County - Loving is Easy (feat. Benny Sings) [OV] Rex Orange County - Loving is Easy (feat. Benny Sings) [OV]
Florida man Florida man
Juhlapäivä Juhlapäivä
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
Oltermanne Oltermanne
musikaalista musikaalista
Rabbe Rabbe
Hieno navetta Hieno navetta
baby baby
 467 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 13.03.2025 03:17:15
[ + 2 | ]

älä räplää

[79017] [209391616aef477d.jpg] [0.13 MB] [1052x781] [] []
209391616aef477d.jpg

auto

(729)  · 

kännykkä

(36)
13.03.2025 17:51:01 | 17:56:01
#686281 [+-] Piilota Suosittele

Saatan muistaa ihan omiani, mutta jos autossa oli oma lankapuhelin,
niin sitä sai käyttää ajonaikana, mutta kännykkää ei.
-94 vuoden c280:sessä oli keskikonsolissa nokian tekemä puhelinjärjestelmä.
Sinne meni tavan simkortti ja puhelimessa itsessään sama käyttöliittymä, kuin
3310:ssä. Jopa matopeli löyty :D

Edit: Ja kyllä. Puhelin toimi täysin normaalisti ja ratista sai vastattua
äänentoiston kautta ja mikrofoninin toimi. Jännä fiilis, kun nokiatune huutaa
autossa parkissa, jos joku yritti soittaa siihen.

-94 vuoden auto ja ominaisuuksia, joita ei 10 vuotta uudemmistakaan viellä löytynyt.
Kuvitella, vain että mitä tuo oli maksanut uutena aikanaan.

13.03.2025 19:23:09
#686301 [+1] Piilota Suosittele

>>686281 Muistaakseni laki ei kiellä erillisen luurin käyttöä puheluihin autossa, vaikka se ei olisikaan integroitu. Eli ei muuta kuin vanha Ericssonin lankapuhelin osiksi ja luuri plugilla kännykkään kiinni.

13.03.2025 23:37:19 | 23:37:40
#686364 [+2] Piilota Suosittele

>>686301
:D Joo ei varmaan tulis sakkoa, mutta tuo kuva on ihan oikein. NCAP vähentää yhden tähden viidestä automaattisesti jos autossa on tuollainen naurettava ja vittumainen härpäke, ja NCAP on autolehdissä hyvin arvostettu. Tuohan on sama ku tekstais, joo okei kirjottais ajaessa joka on vielä puheluakin vaarallisempaa >=(

[ 3 viestiä | ]