Ranskalaiset niin vitun servattu Ranskalaiset niin vitun servattu
oispa kalajaa oispa kalajaa
Alex Jones hylkää Trumpin Alex Jones hylkää Trumpin
Imhotep Imhotep
Suomi nousuun Suomi nousuun
Paska kusi Paska kusi
katotko rick & mortya edes? katotko rick & mortya edes?
K E W L K E W L
niilo22 pyöräilemässä niilo22 pyöräilemässä
Boku no Pico Boku no Pico
gay gay
Vedätti puhelinmyyjää Vedätti puhelinmyyjää
En nauti tästä :p t. kisse :3 En nauti tästä :p t. kisse :3
2deep4mi 2deep4mi
pojoing pojoing
Elrond on aliarvostettu :( Elrond on aliarvostettu :(
Tonnin akka Tonnin akka
Pelimiehen elkeet Pelimiehen elkeet
Börheydeksi :3 Börheydeksi :3
Kissagifejä Kissagifejä
Perse jumi Perse jumi
näyttelijän pokka pettää näyttelijän pokka pettää
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
Tiukkaa tekee, mutta tehköön Tiukkaa tekee, mutta tehköön
 458 näyttökertaa, 1 viesti, 0.06 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 00:05:31
[ + 0 | ]

EI OLE ILMASTA

[79090] [edbb9b1d74c26133.jpg] [0.06 MB] [800x616] [] []
edbb9b1d74c26133.jpg

tagit

(13)  · 

nukkesoturi

 · 

420

(100)  · 

pilvenpoltto

14.03.2025 22:38:57
#686641 [+-] Piilota Suosittele

Mietin tässä vaikka minkälaisia fyysisiä asioita joiden hinta pitäisi mielestäni olla euron, mutta siinä tulee vastaan heti se ongelma, että jos se olisi alkuperäisesti kallis ja haluttu asia halpenisi käytännössä ilmaiseksi, se tuottaisi monenlaisia ongelmia. Yhtenä esimerkkinä tuotantokapasiteetin ja luonnonvarojen rajat ja sen mahdollisesti aiheuttama muiden hyödykkeiden hinnan inflaatio. Toisaalta taas muutoinkin jo halpa tai epäkiinnostava tuote on yleensä juurikin sen hintainen, kuin siitä kukaan viitsii maksaa.
Tulin siihen lopputulokseen, että ainoastaan 0,33 litraisen, 4,5-4,7 prosenttia alkoholia sisältävän keskioluttölkin pantillisen hinnan ollessa tasan 1€, saavutetaan tasapaino kaikkien muuttujien kesken. Pienet sille.

[ 1 viestiä | ]