Naapurin kuolema Naapurin kuolema
Birb Birb
kitteluotain :3 kitteluotain :3
jutku ankka jutku ankka
KFC KFC
tyylikäs nainen tyylikäs nainen
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Murjottu >:3 Murjottu >:3
Too soon? Too soon?
Oikeudessa Oikeudessa
Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa
piene :3 piene :3
Po-po Po-po
Yliannostus Yliannostus
tyttö tykkää tyttö tykkää
Turvajärjestelmä Turvajärjestelmä
Star wars poistetut kohtaukset Star wars poistetut kohtaukset
Tanskassa salakuvattu jokunen vuosi sitten Tanskassa salakuvattu jokunen vuosi sitten
Muodonmuutos Muodonmuutos
kidutus tekniikka kidutus tekniikka
Yes Yes
Lentokoneessa Lentokoneessa
WWE Charlotte WWE Charlotte
Häirikkö saa turpaansa Häirikkö saa turpaansa
 518 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 08:18:03
[ + 1 | ]

sormi tonne

[79129] [5d3d483d926258e1.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
5d3d483d926258e1.jpg

rööki

(22)  · 

sytytin

 · 

auto

(729)
15.03.2025 00:07:17 | 00:08:13
#686655 [+-] Piilota Suosittele

Minkähän standardin ne kehittävät tupakansytytinpistorasian tilalle, nyt kun sen toteutus ei enää aja asiaansa. Ja ennenkaikkea, kuinka vitun pitkään ne aikovat sitä vatvoa? Minulle kelpaisi autoon oikein mielellään jokin toimivampi pistoketyyppi. Toki jatkaisin vielä 12 voltin tasavirran käyttöä uudessakin pistoketyypissä, koska suurimpaan osaan nykyisen standardin mukaisista laitteista olisi helppo päivittää vain vaihtamalla johdon pää tai käyttämällä muunnosvälikappaletta. Mutta se voisi olla esimerkiksi 3+2 -napainen, jolloin siihen voitaisiin kehityksen myötä lisätä suojamaadoitus ja väyläohjaus. Se mahdollistaisi esimerkiksi eri jännitteisten laitteiden käytön ja älykkäiden laitteiden toimintaa voitaisiin ohjata auton hallintalaitteista. Esimerksiksi kylmälaukun voisi laittaa täydelle teholle mökkimatkan alussa ja kun mittaristoon tulee ilmoitus, että laukun sisältö on 4 asteista, on eukon ajovuoro ja isännän aika korkata loman ensimmäinen olut.

15.03.2025 02:07:06
#686708 [+-] Piilota Suosittele

>>686655 Usb on ollu kakkostandardi jo aika pitkään auton sisäliittimissä.
12voltin pistorasia on kieltämättä sellainen standardi josta luopuminen on
oma hommansa.

[ 5 viestiä | ]