Talvistaja Talvistaja
Humans Humans
Aput töisessä Aput töisessä
bussin ovet bussin ovet
hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Yle propagandaa taas 18. Yle propagandaa taas 18.
joistakin tavoista ei pääse eroon joistakin tavoista ei pääse eroon
Pitbull ja ylähuuli Pitbull ja ylähuuli
Koira Koira
Nallella on asiaa Nallella on asiaa
Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan
Nopeuskamera Nopeuskamera
kameroiden laatu kameroiden laatu
ihana nainen ihana nainen
Hauska foliohattumedia Hauska foliohattumedia
Sabaton - 40:1 Sabaton - 40:1
Gängsta kovis Gängsta kovis
Uskomatonta!! Uskomatonta!!
speden surma on,,, speden surma on,,,
paska perse pillu pornolehti paska perse pillu pornolehti
Vihreää siirtymää. Vihreää siirtymää.
kylmä kylmä
Viemäri Viemäri
Timelapse of the future Timelapse of the future
 546 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 21.03.2025 04:37:33
[ + 0 | ]

punakaartilaisia sisällissodassa

[79358] [punakaartilaisia_sisallissodassa.png] [1.1 MB] [1200x861] [] []
punakaartilaisia_sisallissodassa.png

sdp

(559)  · 

persut voitti

 · 

kommunisti

(91)  · 

matut vittuun suomesta

22.03.2025 03:13:31 | 03:17:13
#688004 [+1] Piilota Suosittele

Täällä oli kylillä aikonaan tyyppi joka ei ollu neukku eikä valkonen ja sen luokkakaveritkin tykkäs siitä. Sen kohtaloks kävi se ku joku valkonen kamu oli pitämässä vahtia kadun kulmassa ja pyyti sitä venttaan hetken aikaa sen kiväärin kans ku piti lähtiä käymään jollain asialla. No sehän suostu ku ei sillä ollu tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Valitettavasti vaan kukaan ei tienny, että joku punikki luokkakaveri oli kadun toisessa päässä ja päätti tilsiä mokoman valkosen siitä sitten. Lopulta ku sille seleves, että ampu hyvän kaverinsa vahingossa niin lähti vapaaehtosena johonki isomman kahinan liepeille ja sai ittensä ammutuksi siellä. Varmaan tarkotuksella nosti päätä sen verran, että joku sai napattua sen.

Ei siinä siis mitään, että jotku tappelee keskenään, mutta pitäis sen verran olla pelisilmää ettei ammu viattomia siinä ohimennen. Ja helevetin hyvä juttu, että punikit pistettiin lihoiksi. Muuten oltais saatu itsenäisyys tai jos sitäkään ku neukkula romahti. Vitun ryssät ja niiden fanit, saatana. En muuten äkkiseltään muista, että oliko se viattomana ammuttu jopa jotain kaukasempaa sukuakin.

[ 2 viestiä | ]